Reviews over Zawoja

Prima vakantiehuis

tholenaar,
    23-7-2012

Prima vakantiewoning met prachtige zwembaden. Goed verzorgd.

Veel ruimte in en rond de woning. Ligging is prima met een mooi uitzicht over de heuvels. Geen directe buren.

Fantastisch!

Ikozy,
    10-8-2010

Heerlijk ruim huis, keurige en ruime (woon-)keuken, eettafels met wel 14 stoelen! Badkamer met bad, wc en wasmachine. Huiskamer (op de 1e verdieping) niet zo ruim, leren bankstel en twee lekkere stoelen, tv en dvd speler. Twee ruime slaapkamers met dubbelbed, balkon, badkamer met douche, wc. Op zolder nog eens twee kamers (met in totaal 5 slaapplaatsen).

Heerlijk veel ruimte buiten om het huis, gras met schommelbank, zandbak, glijbaan en schommels. Groot zwembad (met helaas wel veel vliegen er in), ligbedden en ligstoelen.

Het uitzicht vanaf het terrein is onbetaalbaar, je kijkt op het dorp en op de t.o. liggende berg en je zit er heel vrij.

Omgeving: schitterdende natuur, leuke plaatsen (Krakau, Zakopane etc).

Zawoja scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews