Camping Ustup

• 7.6Eetgelegenheden

Meer camping info

13 reviews over Camping Ustup

• 7Fam Huiskamp28-08-2016

Leuk plekje wel anders dan op de foto's op het web

Wij zijn hier voor 2 nachtjes terecht gekomen tijdens onze rondreis door Polen, prima camping wel klein, wij kwamen in een weekend wat voor de poolse mensen een feestelijk weekend zou zijn, we kwamen s'middags rustig aan maar in de avond stond de gehele camping propvol met auto's tentjes caravans campers en vooral veel jeugd. weg uitzicht dat was wel jammer. (gelukkig was dit voor ons maar 1 nachtje volgende dag was het rustig op de camping met heerlijk uitzicht op de bergen) Op een 200mtr lopen is een stoeltjeslift (mountainbike kan mee!) waar je voor een klein bedrag de berg achter de camping op kunt voor een prachtig uitzicht over het dal, wij zijn van boven terug naar beneden gelopen via de Joyride route van de mountainbikers super leuk om te doen en voor onze zoon van 5 een hele belevenis, we zagen eekhoorntjes en nog verschillende andere beestjes. Volgende dag zijn we naar Zakopane toe gewandeld, leuke route en makkelijk te lopen (ongeveer 30 a 40min) Leuk stadje met leuke winkeltjes en goeie eettentjes. Wij hebben er een ritje in de paardenkoets gedaan dat koste 200zloty (1 euro was toen 4,40zloty) Het ritje was zeker de moeite waard en duurde dan ook dik een uur wij kregen echt waar voor ons geld. Terug na een dag veel wandelen de taxi genomen (+- 40zloty) naar de camping. Heerlijk gedoucht in een schone douche, idd ze maken het meteen na je douchebeurt schoon maar dat vonden wij heerlijk want wie wil nou geen brandschone douche! De eigenaar (wij noemde hem Luige) met zijn altijd groene overal en witte shirt visserspetje en klompen ontzettend vriendelijk en hij is gewoon erg trots op zijn camping, zijn dochter spreekt goed engels en helpt je waar nodig. Camping is qua prijs best duur voor poolse begrippen. Maar als we nog eens die kant uit gaan komen we terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Arno13-09-2015

Schoon

Eenvoudige maar zeer schone camping. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar. Ligging is in buitenwijk, net ver genoeg van de doorgaande weg. Supermarkt, Pizzeria, McDonald's, bushalte in een straal van 200 meter. Wij hadden meer last van een camperclub die met 15 wagens vonden dat de camping van hen was dan van de eigenaar.

Gereisd met partner in september 2015

• 6Annette Keijzer06-09-2015

druk

Ustup ligt zo'n beetje midden in een voorgedeelte van Zacopane. Erg druk met verkeer en de winkels/restaurants en benzinestation. De eigenaar is overijverig, wel aardig, maar het was ons een beetje te... Je had nog niet gedoucht of een kraan gebruikt of er werd al weer schoongemaakt. Wat ons nogal stoorde was het feit dat degene die schoonmaakte de hele dag op een stoeltje bij de sanitairruimte zat te wachten. En voor de tenten was een beetje het minste plekje gereserveerd. Jammer!!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2015

• 7walter janssens21-06-2015

Enerverende eigenaar

Onmogelijk iets te doen zonder te worden gecontroleeerd door de eigenaar. Steeds staat hij paraat, maar dit werkte op onze zenuwen.Na elke wasbeurt of bezoek sanitair staat hij daar met dweil en borstel. Knap sanitair maar geen spoelbakken voor de vaat, noch warm water. Heel duur voor gebruik wasmachine: 7,5 €. Algemeen vrij duur voor het gebodene.

Gereisd met partner in juni 2015

• 7Gerrie27-08-2014

Camping ustup

Kleine camping , met schoon sanitair . Alleen doucht het niet zo fijn , als de schoonmaakster , op een krukje buiten zit te wachten , tot je klaar bent . Wordt overdreven schoon gemaakt . Overdag niets te beleven.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8martin en gerda 10-08-2012

fijne camping prima sanitair erg schoon

fijne camping prima sanitair erg schoon eigenaar loopt de hele dag te poetsen eigenlijk overdreven , na elk douche gebruik POETSEN

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2012

• 9F. van Dooren23-09-2011

Geweldige plek !

Prima camping met superschoon sanitair en een bijzonder vriendelijke eigenaar.
    Rustige ligging, vlakbij supermarktje, eetgelegenheid, bushalte. Goed uitgangspunt voor bezoek aan Zakopane en voor het maken van prachtige (berg)wandelingen in de omgeving.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2011

• 8fam Visser15-10-2009

Prima sanitair

Bijzonder vriendelijke eigenaar, die zeer behulpzaam is en veel tips heeft over de omgeving. Sanitair is werkelijk superschoon, wordt de hele dag schoongehouden. Een aanrader als je deze omgeving wilt bezoeken.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 8Bert Harmsen11-08-2009

gastvrij en schoon

Prima camping in de mooie regio van Zakopane. Sanitair wordt enorm schoon gehouden, maar de warmwatervoorziening is matig. Grasveld met weinig schaduw.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2009

• 9Vleugels Ivo02-08-2008

Een aanrader

Sanitair in prachtige staat.De eigenaars van de camping zijn constant in de weer om alles te reinigen. Het onthaal is prima. De camping is klein en vooral gericht op caravans en campers. Je kan met de bus naar Zakopane

Gereisd met partner in juli 2008

Camping Ustup info