Weer vandaag24°
5,4

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Pod Krokwia voor je op een rij gezet:

2 reviews over Camping Pod Krokwia in het Nederlands

vieze camping

Henk Cazemier
13-9-2015

Het sanitair was smerig. Camping niet onderhouden. Het enige voordeel van de camping is de ligging.

Druk, mooi gelegen.

drm
24-8-2009

Camping ligt met een mooi uitzicht op het Tatra gebergte! Korte afstand tot stad, en korte afstand tot het gebergte... Wel was de camping propvol, en was het sanitair niet echt super. Je kon gewoon je spullen neerzetten waar je wou. Geen gezinscamping, maar wel leuk om zakopane in te gaan of naar het tatragebergte.

Gereisd Met vrienden in augustus 2009

• SchaduwplaatsenAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pod Krokwia in Zakopane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pod Krokwia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.