Camping Harenda

4 reviews over Camping Harenda in het Nederlands

Gemengde gevoelens

Ton IJpenberg en Boukje Rynja
3-1-2015

Prima plek om van hieruit Zakopane e.o. te bezoeken. De eigenares is niet erg gastvrij en toegankelijk. Onze kritiek dat er slechts één warme douche (M/V) beschikbaar is pareert zij met de mededeling dat er te weinig gasten zijn om de rest van het sanitair open te stellen. (De rest van het sanitair is overigens slecht onderhouden). De slecht weer accomodatie wordt met enige tegenzin toegankelijk gemaakt.

Gereisd Met partner in Sat Aug 30 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuke plek

eke
2-9-2009

Eenvoudige camping met goede verhouding prijs/kwaliteit. sanitair eenvoudig maar netjes gepoetst. Mooi uitzicht op de bergen. picknicktafels aanwezig. Helaas voor onze kinderen van 11 en 13 bv geen tafeltennis of zo. Voor kleind=ere kinderen alleen schommeltje aanwezig. Kleinn restaurantje op de camping aanwezig. supermarkt op 100 m hele dag open tot 23 uur.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

niet echt verzorgd

Gerre
7-9-2008

Vooral sanitair liet te wensen over, niet tot weinig onderhouden. Enkele lavabo's waren stuk, in een douche groeiden paddestoelen op de muur, soms geen verlichting, enkel warm water van 7-10 en van 19-22 uur. Grasveld van de camping niet onderhouden, op sommige plaatsen stond het onkruid bijna 1 meter hoog. Handig was de supermarkt op 100m. van de camping - dagelijks open van 7-23 uur.

Gereisd Met partner in augustus 2008

Eénmalig

De Maerteleire
10-8-2008

Eerste indruk goed doch sanitair niet zo verzorgd. Niet altijd warm water en soms gebrek aan verlichting. Campingkeuken lekker en aan democratische prijzen. Geen enthousiast personeel maar wel toegankelijk. Supermarkt om de hoek.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Harenda in Zakopane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Harenda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.