Weer vandaag21°
Hotel Gromada Zakopane

We hebben een aantal aanbieders voor Gromada Zakopane voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Gromada Zakopane in het Nederlands

2008

mooi hotel midden in Zakopane

p.cramer
22-12-2008

Bij toeval kwamen wij in juni 2008 in dit hotel terecht. Voor weinig geld een prachtige kamer: leek wel een appartement!Met een paar woorden Pools steel je daar ieders hart. Vooral de man van de beveiliging was èrg aardig. Voor een: Goedemorgen, goedeavond etc in het Pools aan hem, hadden wij het gevoel dat hij extra op onze auto lette. En toen er een buslading dronken russen aan het inchecken was loodsde hij ons vlug tussendoor naar onze kamer....!Wat een aardige mensen!Ook de mensen van de receptie waren erg aardig en behulpzaam. Als wij terug gaan naar Zakopane gaan wij zonder twijfel terug naar dit hotel!!!!!!!

Gereisd Met partner in juni 2008

super accomodatie

edwin
16-11-2008

ik heb er echt een grandioos vakantie gehad en kan dit hotel en polen echt als vakantie land aan raden! vooral de klant vriendelijkheid in polen is enorm hoog.en als ik kijk naar dat polen toch nog best wel op sommige zaken achter loopt tegen over het rijke westen moet ik zeggen dat de mensen enorm vriendelijk en behulpzaam zijn ik zal beslist vaker naar dit hortel gaan en naar polen en voor al in de winter is het in polen enorm gezellig ik wa er tijdens de kerst en heb de kerst in polen mogen mee maken ongelooflijk met geen woorden te beschrijven zo mooi ..............

Gereisd Met vrienden in Thu Dec 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• Overige servicesDokter, Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gromada Zakopane in Zakopane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gromada Zakopane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.