Camping Minicamping Wadowice

Camping Minicamping Wadowice
7,4

4 reviews over Camping Minicamping Wadowice in het Nederlands

heerlijk pools zoals ik t in mijn gedachte had!

astrid en reinier
7-10-2018

heerlijk lekker rustig in de tuin van een huis bij super aardige mensen waarvan in ieder geval de dame duits spreekt. we hadden een heerlijk plekje in de zon. aan het einde van de middag verschenen er achter ons in het veld 3 reeen ! geweldig om te zien! het sanitair is lekker kneuterig oud maar prima schoon en de straal van de douche is heerlijk! weinig plekken en echt rustig. gelukkig wel wifi dus onze zoon die later aanschoof vond dat prima voor een paar dagen!

Knus

Ton van Hees
17-8-2016

Echte Minicamping in grote tuin in rustige buitenwijk.Wi-Fi is prima.Gastvrouw Nina spreekt zeer goed Duits.Aanrader is de voortreffelijkeservice van het toerisme info buro in Wadowice.zij zijn ook behulpzaam bij het reserveren van overnachting in bv Krakau ( 45 autominuten ) Auschwitz ook nog. 45 min.Zakopane en omgeving is schitterend ( VVV Wadowice verstrekt gratis routekaarten.

Gastvrij en veel informatie over Zuid Polen

Jenny Timmer Arends
9-8-2014

Je kunt een mooie plek uitzoeken in de tuin. De keuze uit schaduw en zon. De gastvrouw en gastheer zijn erg vriendelijk en helpen graag bij het vinden van mooie routes in de omgeving en geven goede tips over bezoek musea.

Dichtbij supermarkt en centrum van Wadowice is snel en gemakkelijk bereikbaar.

heerlijke rustige camping

martin en gerda van zeist
15-8-2012

mini camping in wadowice kan fijn bijkomen en genieten van de natuur en cultuur veel wandeltochten en bezienswaardigheden.

de stad is op 20 minuten loop afstand.

de camping ligt tegen de bosrand met uitzicht over de stad.

de eigenaren zijn erg gastvrij.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Wadowice in Wadowice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Wadowice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.