Reviews over Tarnow

Heerlijk toeven!

Fam Huiskamp,
    28-8-2016

Wat een heerlijke camping, mooie ruime plaats waar je zelf een plekje mag vinden tussen de appelbomen. Sanitair uitstekend verzorgd en wc-papier bij de wc's, douche zelf te regelen qua temperatuur en een goeie straal heerlijk dus! Naast het hotel van de camping is een groot zwembad, waar je tegen betaling heen kunt. Op de camping is een klein speeltuintje en voor voetballen met papa en mama is ook genoeg ruimte. Op 15min lopen (met ons kindje van 5) vind je de stad, het is een gemakkelijke route en je komt langs het stadspark waar naast ook een mega speeltuin is erg leuk voor de kinderen dus. Tarnow is een beetje een vergeten stad heb ik het idee gezien het vlakbij Krakow ligt en de meeste mensen dan ook daar heen gaan (wat wij ook hebben gedaan op onze rondreis) Het is een leuk plekje waar genoeg winkeltjes zijn (op zaterdag sluiten ze wel om 13:00 of 14:00uur al!! vonden we best vreemd) en prima restaurantjes, op het plein had ik het Italië-gevoel een beetje. Bij het eerste tentje waren ze geen toeristen gewend hadden we het idee en mijn man kreeg bier met een rietje :P dat was wel komisch.

In het hotel is een uitgebreide menukaart en je kan het ook mee nemen naar je eigen caravan of camper de prijzen zijn wel oke. De Lidl is op 200mtr lopen en dus goed te doen om in de ochtend lekker verse broodjes te halen.

Op onze volgende reis naar zuid-polen zullen we deze camping dan ook zeker weer graag aan doen.

Goede accomodatie

Ton IJpenberg en Boukje Rynja,
    3-1-2015

Aardige camping, een paar km ten noorden van het centrum. Wat lastig te vinden, maar een stadsplattegrond helpt!

Goed onderhouden sanitair, keukentje en een overdekte BBQ plaats.

Hoort bij een naast gelegen hotel.

Er is een zwembad vlakbij.

Mooie kleine camping

Pieter,
    11-8-2009

Mooi onderhouden kleine camping aan de rand van Tarnow.

Je staat onder appelbomen en je kan de appels gewoon van de bomen halen.

Zet je auto of caravan er niet onder....!!!!

Sanitair is prima. Mooie grasondergrond. Er zijn wat voorzieningen voor kinderen (kleine speeltuin, tafeltennistafel). Er is ook een terras met gekoelde dranken.

Centrum van het prachtige Tarnow ligt op loopafstand (10 min.).

In het midden ligt de oude Joodse wijk met een indrukwekkend verleden en er staat een nieuwe prachtige enorme kerk. In dit oude centrum is een mooi plein met zeer gezellige terrassen. Hierin omheen ligt een ring van cafe's waar het 's avonds bijzonder gezellig is.

Om het historische centrum heen ligt een lange winkelpromenade waar het een groot genieten is voor koopjesjagers.

Tarnow niet overslaan als je in de buurt bent!

Tarnow scoort een 9 uit 10, op basis van 3 reviews