Hotel Conference & Holiday Center Kocierz

Hotel Conference & Holiday Center Kocierz

We hebben een aantal aanbieders voor Conference & Holiday Center Kocierz voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Conference & Holiday Center Kocierz in het Nederlands

Met oudere kinderen

Beste hotel in Polen!!!!

inge
12-7-2011

Prima service, prachtige omgeving, vriendelijk personeel, luxe accomodatie, bijzonder veel activiteiten (tennis, zwemmen binnen, zwemmen buiten in prachtig zwembad, sauna, beautycenter, boomklimpark, speeltuin. skiepiste) tegen een kleine prijs. Diverse malen gelogeerd; voorjaar, zomer, najaar. Wij reizen er desnoods voor om. Veel bezienswaardigheden in de nabije omgeving. O.a. voormalig kamp Auschwitz, Krakau, Zagopane etct.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Conference & Holiday Center Kocierz in Targanice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Conference & Holiday Center Kocierz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.