Reviews over Pazskowka

Aanrader

Fam. Ruitenberg,
    14-8-2009

Wij zijn hier deze zomer 3 dagen geweest. Het is een mooi paleis met een mooi zwembad (wel boeken in paleis zelf, er is namelijk ook een bijgebouw aan de overkant van de straat). Het hotel is gelegen buiten het dorpje Pazskowka (ong. 30 km onder Krakau). Mooie en zeer rustige omgeving. Ideale ligging voor diverse uitstapjes.

Wij zijn hier 1/10 geweest voor 5 dagen

Renee van Leeuwen,
    7-10-2007

Wij zijn hier 1/10 geweest voor 5 dagen.Het is een mooi paleis. Er is een zwembad, sauna en een grote tuin. De taal is een probleem want er is maar 1 persoon engels spreken.Het is een heel mooi hotel in een zeer rustige mooie omgeving. Er is vanaf het hotel een shuttlebus naar de stad Krakau voor €1. Dit is zeker 40 minuten rijden. De kamers zijn schoon en zeer groot. Wij hadden een kamer van 60m2 met een jacuzzi. Het eten is goed maar afhankelijk van welke kok er in de keuken staat. Wij hebben er 2 avonden gegeten 1 keer super lekker en de andere keer was het echt niet lekker. Het is een rookvrij hotel behalve in de bar.Er is in de omgeving verder niet veel te doen. Wij zijn 1 dag naar Auswitsch geweest en dit koste via het hotel 80 euro met 2 personen en dan blijft de taxi chauffeur de hele dag op je wachten. Goed geregeld!! Al met al wel een aanrader.