Camping Centrumsterster

8.9Fantastisch

Polen, Malopolskie, Ozwiecim (Auschwitz)

8.9Fantastisch

• 8.9Staat v/h sanitair
  • 5.8Eetgelegenheden

Meer camping info

22 reviews over Camping Centrum

• 2018
    8E. Stoter28-08-2018

Ideaal voor bezoek aan kamp Auschwitz

Erg fijn gestaan, we mochten zelf een plek uitkiezen op een mooi verzorgd terrein om het hotel(Centrum voor dialoog en gebed). Dat werd aan de rand, helemaal achteraan, waar we de hele dag in de schaduw konden zitten, indien gewenst. Bijv. in de ochtend ontbijten achter de caravan uit de zon. Permanent staan er een aantal droogmolens en zitjes e/o bankjes op het terrein, voor wie daar gebruik van wil maken, zoals bijv. tentkampeerders. Geen broodjesservice en wij bleven er een aantal dagen, maar konden per dag maar voor 1 nacht afrekenen. Hotel hanteert 1 menu per dag. Op 10 minuten van Auschwitz, wat gratis is, maar wel tickets nodig. Om wachtrij te vermijden hadden we die thuis al gereserveerd. Vandaar met pendelbus naar Birkenau(3 km)waar geen tickets voor nodig zijn. Lidl, Aldi en Kaufland aanwezig in Oświęcim.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Ricardo27-01-2018

Dicht bij Auschwitz!

Een mooie ruime camping op loopafstand van voormalig kamp Auschwitz. Camping is rond een hotel waar zich ook de receptie bevindt die 24h open is. Overnachting was omgerekend 21 euro. Sanitair en schoon, netjes en ruim. Verder is een een groot winkelcentrum op 3km afstand samen met het station.

• 9Staat v/h sanitair

• 2017
    8louise en louis31-08-2017

zeer nette camping staanplaatsen kon je uitkiezen

ZOOO dicht bij museum Auswitsch op loopafstand ca, 10 min. Vanuit museum Auswitsch rijdt er iedere 10 min een gratis bus naar Birkenau. Entree in Auswitch is gratis maar je moet wel een ticket aan de kassa ophalen met vermelding van de tijd wanneer je naar binnen kunt. De camping heeft een erg mooi grasveld en goed onderhouden sanitair. Wij waren 's avonds iets te laat terug maar er werd in het restaurant toch nog voor een diner voor ons gezorgd, weliswaar beetje sober maar erg attent dat we nog wat kregen na een vermoeiende dag.

• 8Saskia van Doorn14-08-2017

Gunstig gelegen camping voor kampen-bezoek

De camping met schoon sanitair is mooi gelegen in de 'tuin' van een centrum/hotel waar jongerengroepen logeren. Dat had ook een nadeel: wij hadden last van een aantal groepen die tot 03.00 uur/03.30 uur buiten zaten en rumoerig waren. Om 07.30 gaat het museum open; wij stonden er om 07.15 uur en hebben niet hoeven wachten. Later op de dag staan er lange rijen! Wij hebben geen rondleiding gedaan maar zelf een boekje gekocht (1.50 Euro) en zelf alles rustig bekeken. Door de geluidsoverlast van de jongeren zijn wij eerder vertrokken. Van de teveel betaalde nachten (je moet vooruit betalen) kregen wij het geld retour en een uitstekende afhandeling!

• 5Eetgelegenheden

• 9Rob Chrispijn06-07-2017

Wat een verademing

Zoals al beschreven is deze camping in de tuin van het Hotel.Naast een electriciteit verzamelpunt op de Kolbegoweg nummer 1 Iets duurder dan de grote parkeerplaats van het Kamp maar zoveel relaxer. Niet druk , schoon en vriendelijk.

Gereisd met partner in juli 2017

• Oude reviews

9Diane en Stephan13-08-2016

Prima camping om Auschwitz te bezoeken

Nette camping waar je op loopafstand van kamp Auschwitz verblijft. De camping zit vast bij een hotel. De camping is prima. Sanitair is iets verouderd maar prima te gebruiken. Je mag zelf een plaats uitzoeken en stroom is "gratis". Wij betaalde ongeveer 10 euro pp per nacht.

Tip, wil je een rondleiding boeken en kan dit niet meer online, grote kans dat u dit nog wel kunt boeken bij Auschwitz zelf. Ga op tijd want er staan lange rijen voor de kassa. Volgens mij is de kassa vanaf 8 uur open.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016

• 7marian Oomen17-02-2016

mooi maar rustig en goed verzorgd gaan zeker terug

mooie camping vlakbij auschwitz 2min lopen naar het oorlogs kamp 1940/1945 en heerlijk eten in het hotel bij de camping je moet wel door eten het komt snel groetjes

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Tiny02-09-2015

Een echte aanrader

Mooie goed verzorgde Camping met schoon sanitair, je mag zelf kiezen waar je wilt staan en het is er heel rustig. Behulpzame mensen achter de bali in het hotel. Zij kunnen kaarten reserveren voor Auschwitz.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9kees Rutten09-08-2015

camping

Goed.nette camping.2dagen geweest.aan te bevelen.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 8Karin29-05-2015

Goede plek voor een bezoek aan Auschwitz

Prima camping op loopafstand van Auschwitz. Zonder gids is de toegang gratis er zijn prima informatieboekjes verkrijgbaar. Zodat het goed te doen is. Pendelbus naar Birkenau gaat ieder half uur. In het boekje staat hiervoor ook een route, zodat je alles ziet.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2015

2 tips over Camping Centrum

• Wim Overgaauw, 02-11-2013

Zorg dat u proviand bij u hebt, als kampeerder. Niet elke plaats op de camping heeft stroomaansluiting. Bestel uw ontbijt of diner vroegtijdig. Wifi in het hotel te gebruiken.

• Arie Overes, 31-07-2012

. Het ligt ongeveer 5 minuten lopen van het museum Auschwitz ook wel Auschwitz 1 genoemd. Auschwitz 2 ook wel Birkenau is zeer eenvoudig te vinden te bereiken met een shutle bus.

6 vragen over Camping Centrum

• Romme sinon, 05-04-2019

Tenten

Ik wou graag vragen of we onze eigen tenten mee mogen nemen?

• Harrie en Marlies, 02-04-2018

reserveren

Is het verstandig om te reserveren en zo ja...via welke site ?

• irma, 12-02-2017

plaats vrij op 21 juli tot 28 juli met caravan

mag er een hond mee wij hebben een herder

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50

• Warme douchesAanwezig