Reviews over Ozwiecim (Auschwitz)

Ideaal voor bezoek aan kamp Auschwitz

E. Stoter
    28-8-2018

Erg fijn gestaan, we mochten zelf een plek uitkiezen op een mooi verzorgd terrein om het hotel(Centrum voor dialoog en gebed). Dat werd aan de rand, helemaal achteraan, waar we de hele dag in de schaduw konden zitten, indien gewenst. Bijv. in de ochtend ontbijten achter de caravan uit de zon. Permanent staan er een aantal droogmolens en zitjes e/o bankjes op het terrein, voor wie daar gebruik van wil maken, zoals bijv. tentkampeerders. Geen broodjesservice en wij bleven er een aantal dagen, maar konden per dag maar voor 1 nacht afrekenen. Hotel hanteert 1 menu per dag. Op 10 minuten van Auschwitz, wat gratis is, maar wel tickets nodig. Om wachtrij te vermijden hadden we die thuis al gereserveerd. Vandaar met pendelbus naar Birkenau(3 km)waar geen tickets voor nodig zijn. Lidl, Aldi en Kaufland aanwezig in Oświęcim.

Camperstellplätze

Eva Baumgarten
    8-6-2018

Etwa 10 schöne Stellplätze für Wohnmobile mit Stromversorgung. Saubere Sanitäranlagen. Camper mit 2 Personen 84 Zloty/Tag.

Ausschwitz 1 in 10 Minuten zu Fuß erreichbar. Nach Birkenau ca. 3 km.

Empfehlenswert!

Dicht bij Auschwitz!

Ricardo
    27-1-2018

Een mooie ruime camping op loopafstand van voormalig kamp Auschwitz. Camping is rond een hotel waar zich ook de receptie bevindt die 24h open is. Overnachting was omgerekend 21 euro. Sanitair en schoon, netjes en ruim. Verder is een een groot winkelcentrum op 3km afstand samen met het station.

Pensionist

Sinikka och Björn Mathisen
    11-9-2017

Nice and spacious campsite with nice and helpful staff

Lovely quiet campsite with good sanitary facilities, in the garden of the Hotel. Perfect base for visiting Auschwitz 1 about 600 m and Auschwitz-Berkenau with free bus from Aus. 1. After 16:00 you can get free without guide tickets for 1 and without many hurdles tourists see the camp until 19:30 and the following day in the morning to Birkenau without tickets

zeer nette camping staanplaatsen kon je uitkiezen

louise en louis
    31-8-2017

ZOOO dicht bij museum Auswitsch op loopafstand ca, 10 min.

Vanuit museum Auswitsch rijdt er iedere 10 min een gratis bus naar Birkenau. Entree in Auswitch is gratis maar je moet wel een ticket aan de kassa ophalen met vermelding van de tijd wanneer je naar binnen kunt.

De camping heeft een erg mooi grasveld en goed onderhouden sanitair.

Wij waren 's avonds iets te laat terug maar er werd in het restaurant toch nog voor een diner voor ons gezorgd, weliswaar beetje sober maar erg attent dat we nog wat kregen na een vermoeiende dag.

Ozwiecim (Auschwitz) scoort een 8,7 uit 10, op basis van 41 reviews