Ozwiecim (Auschwitz)

We hebben een aantal aanbieders voor Ozwiecim (Auschwitz) voor je op een rij gezet:

Reviews over Ozwiecim (Auschwitz)

Echt een aanrader! Mooi hotel,prima eten en Spa

jans,
    24-11-2018

Heel mooi hotel. Kamer was niet te groot maar prima. Prima badkamer en prima bedden. Kamers beetje gehorig. Je kunt er lekker eten en je mag gebruik maken van de Spa. Deze is heel mooi en netjes. Vriendelijk personeel. Heel goed ontbijt. Leuke accommodatie. Echt een aanrader. Leuke prijs/kwaliteit.

Gereisd met partner in november 2018

Ideaal voor bezoek aan kamp Auschwitz

E. Stoter,
    28-8-2018

Erg fijn gestaan, we mochten zelf een plek uitkiezen op een mooi verzorgd terrein om het hotel(Centrum voor dialoog en gebed). Dat werd aan de rand, helemaal achteraan, waar we de hele dag in de schaduw konden zitten, indien gewenst. Bijv. in de ochtend ontbijten achter de caravan uit de zon. Permanent staan er een aantal droogmolens en zitjes e/o bankjes op het terrein, voor wie daar gebruik van wil maken, zoals bijv. tentkampeerders. Geen broodjesservice en wij bleven er een aantal dagen, maar konden per dag maar voor 1 nacht afrekenen. Hotel hanteert 1 menu per dag. Op 10 minuten van Auschwitz, wat gratis is, maar wel tickets nodig. Om wachtrij te vermijden hadden we die thuis al gereserveerd. Vandaar met pendelbus naar Birkenau(3 km)waar geen tickets voor nodig zijn. Lidl, Aldi en Kaufland aanwezig in Oświęcim.

Gereisd met partner in juli 2018

Dicht bij Auschwitz!

Ricardo,
    27-1-2018

Een mooie ruime camping op loopafstand van voormalig kamp Auschwitz. Camping is rond een hotel waar zich ook de receptie bevindt die 24h open is. Overnachting was omgerekend 21 euro. Sanitair en schoon, netjes en ruim. Verder is een een groot winkelcentrum op 3km afstand samen met het station.

Gereisd met partner in augustus 2017

zeer nette camping staanplaatsen kon je uitkiezen

louise en louis,
    31-8-2017

ZOOO dicht bij museum Auswitsch op loopafstand ca, 10 min.

Vanuit museum Auswitsch rijdt er iedere 10 min een gratis bus naar Birkenau. Entree in Auswitch is gratis maar je moet wel een ticket aan de kassa ophalen met vermelding van de tijd wanneer je naar binnen kunt.

De camping heeft een erg mooi grasveld en goed onderhouden sanitair.

Wij waren 's avonds iets te laat terug maar er werd in het restaurant toch nog voor een diner voor ons gezorgd, weliswaar beetje sober maar erg attent dat we nog wat kregen na een vermoeiende dag.

Gereisd met partner in augustus 2017

Gunstig gelegen camping voor kampen-bezoek

Saskia van Doorn,
    14-8-2017

De camping met schoon sanitair is mooi gelegen in de 'tuin' van een centrum/hotel waar jongerengroepen logeren. Dat had ook een nadeel: wij hadden last van een aantal groepen die tot 03.00 uur/03.30 uur buiten zaten en rumoerig waren. Om 07.30 gaat het museum open; wij stonden er om 07.15 uur en hebben niet hoeven wachten. Later op de dag staan er lange rijen! Wij hebben geen rondleiding gedaan maar zelf een boekje gekocht (1.50 Euro) en zelf alles rustig bekeken. Door de geluidsoverlast van de jongeren zijn wij eerder vertrokken. Van de teveel betaalde nachten (je moet vooruit betalen) kregen wij het geld retour en een uitstekende afhandeling!

Ozwiecim (Auschwitz) scoort een 7,5 uit 10, op basis van 41 reviews