• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

NaN

Reviews over Ozwiecim (Auschwitz)

Indrukwekkend.

Paraschakis, 17-6-2017
    Wij waren goed voorbereid en hadden kaarten online besteld. Stond dan wel in papieren vermeld gepaste kleding geen tassen mee naar binnen geen drinken. Nou gepaste kleding vind ik zelf dan nog prima maar voor de rest mag alles. Ja indrukwekkend om daar te mogen lopen. Het is wel in een vervallende staat ondanks het geld wat binnen stroomt. Het is echt de moeite waard om er een kijkje te gaan nemen,stukje geschiedenis. Het 2 de Kamp ga je heen met een bus, alles goed geregeld. Het is veel lopen en de toer duurt dan ook wel meer dan 2 uur. Wij hadden een engelse gids maar ik raad aan om een nederlandse gids te boeken. Dan zullen de groepen ook wat kleiner zijn, door dat de Engelse en Duitse groepen nu zo groot zijn krijg je vaak alles niet mee. Camera niet vergeten .

Indrukwekkend, Mindervaliden ongeschikt.

Marian, 21-8-2016
    Je moet kaartjes reserveren voor Auschwitz I. Tussen 10 en 16 uur met een gids, daarvoor en erna zonder gids.Voor Auschwitz II (Birkenau) hoef je geen kaartjes te kopen. De gids gaat mee naar Birkenau. Er rijd een gratis bus tussen Auschwitz en Birkenau maar deze bussen zijn bomvol. Voor mindervaliden is Auschwitz I zeer onbegaanbaar. Je moet heel sterk zijn om de rolstoel over de keien heen te trekken of duwen, lopen gaat ook niet goed als je niet stevig in je schoenen staat, daar bij moet je bij elk blok, trapjes gebruiken om binnen te komen. Binnen moet je meestal ook nog een trap nemen om boven te komen. Birkenau gaat iets beter.

Indrukwekkend

Palm, 4-3-2016

Indrukwekkend, dit moet eigenlijk door ieder gezien worden.

Auschwitz - Birkenau mag nooit vergeten worden.

is de moeite waard

cloontjegroen4, 22-3-2014
    is weining natuur en het ziet er oud en wat vervallen uit maar op ander plekken is het weer allemaal netjes
Ozwiecim (Auschwitz) scoort een 8,6 uit 10, op basis van 41 reviews