Sorteren

Reviews over Nowy Sacz

Prima hotel

Norbert
    3-7-2014

Op zakenreis. Hotel Beskid is 4 sterren en naar lokale standaarden een luxe hotel. Uitstekende parking achter het hotel, vriendelijk personeel. dames van de receptie spreken uitstekend Engels. Diner in het restaurant was goed.

Dobre miejsce

Paweł
    27-6-2012

Będąc w Nowym Sączu zawsze zatrzymuję się w Hotelu Beskid. Znajduje się on niedaleko centrum i w pobliżu dworców PKP i PKS. Hotel oferuje dobre warunki mieszkaniowe w atrakcyjnej cenie. Na posiłki również nie można narzekać. Zawsze mile wspominam pobyt w Beskidzie.

Ruime kamers voorzien van een prima badkamer

J C Hollebeek
    15-7-2008

Ruime kamers voorzien van een prima badkamer. Alles netjes en schoon. Vriendelijk personeel. Kortom: prima hotel. Aanrader.

Bezocht de datum 26 juni 2008

Prima hotel

A.G.Muis
    24-9-2007

Prima hotel.

Mooie en schone kamer en badkamer.

Goede service.

Nowy Sacz scoort een 7,5 uit 10, op basis van 4 reviews