Camping Polona Sosny

Meer campinginfo

2 reviews over Camping Polona Sosny

• 2017
      7M.Maas29-08-2017

Open vlakte camping aan rivier

De camping ligt aan een rivier, je kan echter niet ruim aan de kant van het water zitten. Er zijn 2-3 open kleine open plekjes die meestal al bezet zijn. De camping bestaat uit een aantal open velden met grote plaatsen. Helaas weinig schaduwplekken. Er komen voornamelijke Polen. Wij hadden gereserveerd maar toen we kwamen was er geen plaats? Je wordt dan voor op en veldje bij de weg gezet. Daar was ik het niet mee eens, dus na wat discussie en het laten zien van de bevestiging werd er nog een plekje gevonden. Het terrein wordt goed onderhouden en het geheel oogt vriendelijk. Er is 1 toiletgebouw (redelijk sanitair) met voor zowel heren/dames 4 toiletten en 3 douches (wij hadden lauw water). Toch hoefden we nooit lang te wachten. Dit was wel het geval bij het afwassen: Er is een hele kleine afwasruimte met 2 wasbakken naast elkaar. Hier ook geen warm water. Verse broodjes kun je niet krijgen op de camping. Mooie omgeving, ga zeker vlotvaren (flisacy, ongeveer 12 euro pp, reserven hoeft niet) en eet je buik vol bij Caffe Latte Cafe pub in Niedzica. Al doet de naam anders vermoeden, dit is een restaurant.

• 7Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• Oude reviews

9Mieke26-08-2015

Prima camping

Camping is mooi gelegen aan een rivier, die uit het stuwmeer komt. Niet gevaarlijk voor kleine kinderen, want er staat een hek. 100 meter verder ligt de grensovergang naar Slowakije. Het campingterrein ziet er zeer verzorgd uit, sanitair wordt goed schoon gehouden, er is wifi, er is een restaurant en een wasmachine en droger. Broodjes waren er helaas niet elke dag en erg vers waren die ook niet. In het weekend was het erg druk op de camping, maar zondagmiddag stonden we weer alleen op ons veld. Minpunt is alleen dat er weinig schaduwplekken zijn. Er is veel te doen in de omgeving, zoals vlotvaren op de rivier. Zakopane is een uur rijden. Mijdt Nowy Targ, de verkeerssituatie was daar verschrikkelijk.

• 8Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen