Hotel Black & White

Meer hotelinfo

11 reviews over Hotel Black & White

• 8saakje20-08-2014

Leuk hotel

Gezellig middenklasse hotel,wij waren hier met een bus gezelschap,het zijn allemaal verchillende kamers,je kon kiezen uit 3 menu's die best goed waren,de omgeving was erg mooi.Ik snap niet waarom dit hotel zo slecht gewaardeert word,deze mensen zijn waarschijnlijk een all in hotel gewend.

• 5ine bijnen03-05-2014

beslist geen topper

Ontvangst leek aardig personeel te zijn. Kregen koffie kamer was nog niet klaar om 13.30 . Kamer was ruim en schoon. Bed erg laag en je voelde de veren in het matras. Dag er na erg sagerijnig meiske wat er de rest van de dagen was kon geen woord van af een simpel goede morgen werd genegeerd. We hadden wat gedronken 2 bier 2 cola vroeg daarvoor de rekening vroeg ze 1050 zl. Wij he voor de drankjes moeilijk doen nee ook de kamer wij ja dat is betaald aan reisorganisatie dag er na werd er weer gevraagd om rekening hotel vast te betalen wij met de extra print papieren die we hadden ingeleverd duidelijk gemaakt dat we niet hoefde te betalen. Ontbijt was slecht oude broodjes beleg werd om 7 uur neer gezet en als we om 8 uur kwamen eten konden we resten nemen op was op avond eten konden we van te voren kiezen uit 2 menu's smaakte redelijk. Kamer werd niets aan gedaan en geen handoek verschoning

Met oudere kinderen

• 7jeannette31-10-2013

heeeeeel leuk hotel

dit hotel is zo leuk ingericht, nog niet eerder gezien, echt heel apart,personeel heel vriendelijk, kan slecht lopen, kreeg een supermooie (de bruidssuite)kamer op de begane grond.

• 7Meerman08-10-2013

veel waar voor weinig

Hebben ervaring met soms luxe, maar meestal middenklasse hotels in alle werelddelen. Nu B&W. : goede, eenvoudige kamers ,voldoende ruim,( dat rommelige gordijntje, och) schone badkamer, prima douche.Verwarming prima in te stellen ( buiten min 2 graden). 3 gangen menu's ( keuze uit drie menu's) eenvoudig , maar smaakvol , royaal en mooi uitgeserveerd. De 29 treden naar de eerste verdieping zijn, doordat er 2 "rustplateau's" tussen zitten prima te behappen voor een 60 +er. Voor een paar luttele euro's meer, kun je een kamer begane grond krijgen. Personeel correct en klantvriendelijk , communicatie in het Engels geen enkel probleem. Originele zwart-wit uitvoering ( weer eens wat anders dan het oubollige lichteiken 50-er jaren "wienerwald"concept) Mooie frisse glazen tafels in de eetzaal. Gezellige en praktische knalrode slang bank bij de bar. Voor deze prijs kun je, als je tenminste niet wereldvreemd bent, geen Hilton verwachten. Wij waren gewoon tevreden. R & H. M. Maassluis

• 3hendriks18-06-2013

horror huis

Slechste hotel wat we ooit hebben gehad, eerste blik was wel oké. Bij aankomst moesten we eerst ,met onze koffers 30 steile trappen naar de eerste verdieping op, wat al een hele opgave is, als je al wat ouder bent. Kamer was niet schoon en erg klein, douchebak erg klein en veel te hoog, oudere mensen hadden moeite om uit de douche te komen (gevaarlijk). De verwarming hadden ze gewoon niet aangemaakt, als je terug kwam van excursie was het in de kamer ijskoud. Het eten was heel slecht, veel gasten lieten het meestal voor de helft staan, het ontbijt kreeg een voldoende, dit was ook het enigste. S avonds was de gezelligheid ook ver te zoeken, omdat je bang was dat de stoelen het begaven, en het was heel erg koud. Buiten was het 13 graden, dus de verwarming aan zou op zijn plaats geweest zijn.

• 1gerry en maartje30-10-2012

Nooit meer in dit hotel

Verreweg het allerslechtste hotel dat we ooit hebben gehad.De kamer was erg bedomd,klein en schaars verlicht en bijzonder armoedig ingericht.Alles is in zwart wit,hetgeen je het gevoel geeft in een mortuarium te zijn beland.De eetzaal:je kunt hier niet gewoon praten door de herrie die het schuiven van de stoelen teweeg brengt.Het eten was vreselijk slecht. Het ontbijt verdient een krappe voldoende.Het avondeten was verschrikkelijk.Het merendeel van de gasten liet minstens de helft staan omdat het niet te eten was.Opmerkingen als:smerig,gevangeniseten enz. waren niet van de lucht. Het was een opluchting na 7 nachten in dit hotel weer te vertrekken.

• 4WF16-07-2012

slecht hotel

Bij aankomst kamers niet schoon. geen schoon bedden goed geen handdoeken Wilde dit ook nog zo laten tot volgende dag, veel kabaal gemaakt en sporadisch kunnen oplossen de problemen. Geen aanrader voor senioren Met koffer zelf 30 trappen op sjouwen Het personeel was zeker van goede wil maar kon de problemen niet oplossen omdat er geen oplossing is voor dit hotel.

• 6Jos en Paula22-04-2012

De tegenstellingen zijn ook zwart/wit.

Op het eerste gezicht lijkt het aardig. Gevoel voor design, uitermate vriendelijk. De kamers werden slecht schoongemaakt, het bedlinnen en de matrassen zijn aan vervanging toe. Geen lift en flink trappenlopen. Ontbijt prima ,ruim voldoende en gevarieerd. Het diner vooral veel maar niet smakelijk.

• 0Fam. Janssen30-10-2011

De basis van onze rondreis Polen

Dit hotel was gedurende 7 dagen de basisplaats van onze rondreis door Zuid-Polen. Wij hadden een prachtige grote nette kamer met ligbad en balkon. Dagelijks werd er wat schoongemaakt (niet uitgebreid) en dagelijks schone handdoeken. Elke dag konden we kiezen uit 3 menu's, waarvan 1 vegetarisch, voor het diner. Zo zat er voor iedereen wel wat bij. Het ontbijtbuffet was uitgebreid. Ook met Poolse specialiteiten. Het personeel was erg vriendelijk.

• 6Anny Oosterhof23-08-2011

Omgeving van het hotel was erg mooi.

Jammer dat de kamers erg verschillend waren, onze kamer was erg klein en daardoor was het er warm en benauwd.

4 tips over Hotel Black & White

• jeannette, 31-10-2013

wij waren met een groep, dus gingen met de bus naar oa de zoutmijnen, krakau en auschwitz en nog veel meer uitstappen

• Meerman, 08-10-2013

Goed centraal gelegen v.w.b. verschillende bezienswaardigheden.

• willy frederiks, 16-07-2012

Verbouw hotel en maak in ieder geval alles goed schoon en gerepareerd is. Ramen sluiten en vervang beddengoed met wit linnen en geen vieze lappen

0 vragen over Hotel Black & White

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
    • Room ServiceBeperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentKaraoke
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportVissen