Aparthotel Yarden

AparthotelWeer vandaag28°10°
Aparthotel Yarden

17 reviews over Aparthotel Yarden in het Nederlands

Nooit meer als het zo heet is

Desiree
1-8-2018

Met de hitte van de afgelopen dagen was het niet fijn in dit hotel te slapen! Geen airco, wel piepende ventilator. Ramen konden niet open vanwege lawaai aan de achterzijde vanwege renovatie pand achter in de tuin van andere eigenaar! Half zeven begonnen ze met zagen, etc. Voorzijde is een racebaan en vol met dronken en lallende mensen die terug komen van het stappen. ‘S nachts kwamen deze mensen ook terug in het hotel; hard praten in decgzngen, slaande deuren ten gevolg. Niets tot weinig geslapen.

Ontbijt was top en tuin fijn moment om te relaxen, als werklui klaar waren

Perfecte locatie voor een trip naar Krakau

G. Eeuwes
9-3-2018

Goed, rustig hotel. Prima, schone kamers. Niet groot, maar van alle gemakken voorzien. Mooie nieuwe ontbijtzaal met mega-kachel boven het buffet, Dat zou ik anders doen met de zalm die er rechtonder staat, maar de correctheid van de gastheren en vrouwen maakt veel goed. Een plezierig verblijf in Krakau. Oh ja, het Hotel is op loopafstand van het hart van Krakau. Openbaar vervoer is zeker niet nodig.

prima hotel met super ontbijt

mikkie
13-7-2017

liggen prima!5 minuutjes tot de barbakan en dus centrum.ontbijt was heel lekker met van alles broodjes,hartig en zoet beleg sapjes,yoghurt,vers fruit etc.kamer zag er basic uit.wel goede grote bedden!mist wel een kluisje en koelkastje.wij sliepen aan de straatkant dat was wel rumoerig.lagen wel oordopjes voor je klaar.ook koffie/thee faciliteiten waren dr.enne kamer was keurig schoon!

Bebsy

Netjes verzorgd en compleet genoeg.

Henny
31-3-2017

Kamers waren netjes en schoon. Personeel beleefd en behulpzaam. Ontbijt goed.

Prettig en goed hotel

Loes
5-3-2017

Hotel ligt aan een drukke straat, dicht bij het centrum. Personeel is erg vriendelijk en spreekt vloeiend Engels. Hotel heeft een prettig, kleinschalig uitstraling en weet oude details goed te combineren met modernere aspecten.

Hotelkamer was ruim genoeg en erg netjes. Badkamer prima en schoon. Bed was erg klein (140 x 200) voor 2 volwassenen. Van de drukke straat met trams hebben wij, ondanks dat we aan de straatkant sliepen, geen last gehad. Schoonmaakster deed erg haar best.

Ontbijt was prima. Voldoende keuze, alles vers en personeel hield alles goed in de gaten. Vieze borden etc. werden direct opgeruimd en alles netjes bijgevuld. Ruimte oogde klein, maar beneden was nog een volledige ontbijtzaal.

Kortom, een aanrader voor een stedentrip naar Krakau!

Mooi hotel

Arie van der Laan
9-1-2017

Prima hotel dichtbij het oude centrum en andere interessante plaatsen. Vriendelijk personeel, een uitstekend ontbijt en voorzieningen voor koffie en thee op de kamer. Voor herhaling vatbaar!!

Goed eenvoudig schoon hotel

Astrid
11-12-2016

Ligging is echt goed t.o.v. centrum

Aanrader!

Lotte
29-9-2016

Na de reviews hier op Zoover te hebben gelezen hadden wij wel om een kamer aan de achterzijde gevraagd, deze ook gekregen en dit was inderdaad rustig. Ze hebben een mooie tuin waar je met goed weer heerlijk kunt zitten! Wij waren met 3 mensen en hadden kamer 302. Prima qua grootte. Ik heb hier eigenlijk niks op aan te merken. Werd netjes bijgehouden. Ik kan me wel voorstellen als het boven de 25 graden is dat het behoorlijk warm kan zijn op de kamers, omdat er geen airco is.

Personeel is heel aardig en behulpzaam. We kregen een lekker lunchpakket (tegen betaling) mee voor de Auschwitz tour, die we ook in het hotel geboekt hadden. Ontbijt was ook erg goed, veel keuze en het stond er netjes bij. Ruimte was inderdaad niet zo heel groot, maar goed te doen.

Al met al was het een fijn hotel, net iets buiten de oude stad, maar allemaal goed op loopstand. Krakau is echt een hele leuke, fijne, mooie, knusse, compacte stad. We voelden ons er meteen een soort van thuis. Mensen ook erg vriendelijk. Uiteten met zijn drieën (3 losse gangen en een fles wijn) 60-70 euro.

Centraal gelegen hotel

Fam. Broers
2-7-2016

Wij sliepen aan de straatzijde, lawaai van de tram, dus het raam bleef dicht. Niet fijn bij 35 graden overdag. Wel een ventilator (geen airco) op de zeer kleine kamer, maar we misten een kluis, koelkast, televisie en flesjes water. Schoonmaak was prima. Centraal gelegen, 1 km van het grote plein waar je heerlijk en goed kunt eten en waar 's avonds van alles te zien is, gewoon de weg volgen. Vriendelijk personeel, excursies naar de zoutmijnen en Old Town, Joodse wijk en Schindler's museum (met een golfkar) etc. kun je bij de balie boeken en je wordt bij het hotel opgehaald. Auschwitz hadden wij van tevoren bij de touroperator geboekt. Gezellige tuin met heerlijke zitjes en schommelbanken, waar je in de zon en schaduw kunt zitten. Ontbijt alleen vleeswaren, geen zoetigheid. Eenvoudig maar goed. Prima hotel voor stedentrip naar het prachtige Krakau rechtstreeks vanaf Eindhoven.

Ideaal hotel om het mooie Krakau te bezoeken.

H. Fonteyn
25-6-2016

De ligging van het hotel is ideaal, gezien alle bezienswaardigheden van het mooie Krakau op wandelafstand te bereiken zijn. Wanneer je een kamer hebt aan de straatzijde heb je wel wat lawaaihinder tot middernacht. Ontbijt is gevarieerd (warm en koud) en zeer lekker. Koffie- en theefaciliteiten op kamer, alsook flesjes water. Enig gemis was een kleine frigo en airco (gezien het snikhete weer). Personeel is zeer vriendelijk. Het treinstation, met een rechtstreekse verbinding naar de luchthaven (trein om de 30 min) is op 10 minuten wandelen gesitueerd. Voor de uitstappen naar Auschwitch-Birkenau en de zoutmijnen van Wieliczka, wordt men aan het hotel opgehaald.

Bebsy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Yarden in Krakau / Cracow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Yarden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.