Hotel Tyniecki

Hotel Tyniecki
3,5

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Tyniecki voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Tyniecki in het Nederlands

Nooit meer

S. Hofstee
19-10-2015

Twee maal langdurige stroomstoring, geen noodaggregaat. Personeel vriendelijk maar weinig zelf-initiatief. Personeel was ook langzaam, voelde niet verwelkomend, horeca deel idem, geen nootjes of kaarsjes op tafel e.d.! Veel mensen hadden ijskoud water als er meerdere aan het douchen waren. Dat voedsel in een slavisch land wat simpeler is, is niet erg, wel dat het fantasieloos is. Lig je aan de voorkant, dan wordt je al om een uur of vijf door verkeer wat op gang komt gewekt.

Nooit meer!

Annie
19-10-2015

Dit hotel is beslist Geen 3* waard. Het bezit Geen lift. De bedden zijn Zeer slecht de vering steekt in je rug. Wij waren met een groep van 41 pers. veel ouderen kom je binnen moet je trappen lopen met je koffer, personeel staat achter de balie en steekt geen hand uit om de oudere personen te helpen.De kamer en badkamer waren netjes , maar er is nergens informatie te vinden hoe de verwarming werkt, Ook geen informatie over vluchtroute in geval van nood. Personeel is niet vriendelijk als je ergens over klaagt, vaak moest buschauffeur erbij komen om iets gedaan te krijgen. Het eten is matig weinig variatie, ruimte waar je eet is hol en kil geen sfeer. Door stroomuitval 2 dgn geen licht en verwarming. Er werden te weinig kaarsen geplaatst. Kortom dit is Geen hotel om aan te bevelen, van de 41 personen zullen er weinig in dit hotel terug komen voor een volgend bezoek.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tyniecki in Krakau / Cracow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tyniecki zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tyniecki scoort een 3.5 uit 10 op basis van 2 reviews.