Hostel Sky

Alleenreizend

Gezellig en goede ligging

Marcel Gr.
16-4-2009

Ik ben er geweest in November. Ben naar wraclow gevlogen vanaf Weeze en toen 5u met de trein naar krakau. de medewerkers zijn aardig en als je geluk hebt zijn er ook gezellige andere mensen. De ligging is: een straat over en je bent in het centrum van krakau. Ook in de buurt ligt aushwitz met de trein kost dit ongeveer 5 euro retour..

Deze Hostel is zeker aan te raden voor backpackers

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Sky in Krakau / Cracow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Sky zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.