Hotel Senackisterstersterster

9Fenomenaal

Polen, Malopolskie, Krakau / Cracow

9Fenomenaal

Tonen op kaart

10 reviews over Hotel Senacki

• 10Judith en Will31-10-2017

erg goed

het is een prima sfeerhotel, centraal gelegen in het oude gedeelte van Krakau, bezienswaardigheden op loopafstand. We hadden fijne kamers, het ontbijt was goed, ruime keuze. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. We hebben niet in het hotel gegeten, even verderop in dezelfde straat zit een bijzonder goed restaurant.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 10willy rompelberg18-10-2011

Uitstekend hotel in Krakau

Een uitstekend hotel op de ideale plaats om krakau te bezoeken. Uitstekend ontbijt,er is een kaart van dingen die je gratis bij het ontbijt kunt bijbestellen zoals pannekoeken,eieren en alle soorten koffie. het hotel heeft een restaurant dat zowel van de straat als van binnenuit bereikbaar is,dus niet alleen voor gasten. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Helaas zijn er maar 3 kamers met een twee persoonsbed,de zolderkamers zijn niet aantrekkelijk (geen uitzicht,geen lift tot de 4e etage,kleine ramen op kniehoogte) Voor een 3 sterren hotel een uitstekend hotel!!

Gereisd met partner in oktober 2011

• 9Johan28-08-2010

Geweldige ligging in het centrum.

Het hotel ligt in het centrum aan een drukke straat met veel verkeer en wandelaars maar wanneer je de ramen gesloten houd heb je daar absoluut geen last van. Wij hebben geen overlast gehad van muziek of andersoort lawaai. Het ligt t.o.v. de bezienswaardigheden zeer centraal. Het is een schoon hotel met uitstekende service. Het ontbijt is eenvoudig maar goed. Wij hebben buiten de deur het diner gebruikt. Daar is met de vele vele terrassen alle mogelijkheid toe. Het is een absolute aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8Barbara08-01-2010

Goed hotel, midden in het centrum

Het hotel ziet er prima uit en de locatie is fantastisch! Het is gelegen in het centrum, tegenover de st. Peter and Paul's church waar iedere avond mooie klassieke concerten worden gegeven. Het enige nadeel van het hotel is dat de kamers zeer gehorig zijn. Je hoort overal geluiden (buren) en deuren slaan. Dat was jammer. Verder erg naar onze zin gehad.

Gereisd met oudere kinderen in november 2009

• 8Colette13-07-2009

Een aanrader

In juni 2009 waren wij in dit prima hotel, precies tussen het grote plein en Wawel gelegen. Uitzicht op de Petrus en Pauluskerk. Schone kamer, wel wat gehorig. Ontbijt in de keldergewelven, behoorlijk gesorteerd. Aanvullen moet je zelf vragen.

Gereisd met partner in juli 2009

• 9Tinke02-10-2008

traditioneel en gastvrij

Een traditioneel ingericht hotel met veel houten accenten o.a. meubels,vloeren, wanden.Voor een stadshotel ruime kamers met moderne badkamer met douce en een lift. Het ontbijt was voldoende gesorteerd en de service uitstekend. De ligging was ideaal, precies in het hartje centrum. Wij waren hier in augustus en konden tot 's avonds laat genieten van de levendigheid van deze stad.In de Pertus en Pauluskerk tegenover het hotel werd er elke avond een klassiek concert gegeven. Een prima hotel

Gereisd met familie in oktober 2008

• 9Maarten01-08-2005

Een geweldig mooi hotel op DE perfecte plek in Krakow, hartje oud centrum Vriendelijke bediening,mooie kamers, goed ontbijt ( we hebben er niet gegeten...dat moet je in deoude stad doen). Enig nadeel wat ikmisschien kan verzinnen..het is redelijk gehorig hotel( oud met houten vloeren en dat merk je soms) Fantastisch kelder om even wat te drinken met heerlijke sanwiches.

Kortom AANRADER

Gereisd in augustus 2005

1 tip over Hotel Senacki

• willy rompelberg, 18-10-2011

Het Kamp Auschwitz, 60 kilometer buiten Krakau, is absoluut het bezoeken waard. Misschien niet voor iedereen gezien de historie. Verder is de stad Krakou een bezoek volledig de moeite waard.

0 vragen over Hotel Senacki

Hotel Senacki info