Hotel Senacki

9,3

7 reviews over Hotel Senacki in het Nederlands

erg goed

Judith en Will, 31-10-2017

het is een prima sfeerhotel, centraal gelegen in het oude gedeelte van Krakau, bezienswaardigheden op loopafstand.

We hadden fijne kamers, het ontbijt was goed, ruime keuze.

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. We hebben niet in het hotel gegeten, even verderop in dezelfde straat zit een bijzonder goed restaurant.

Uitstekend hotel in Krakau

willy rompelberg, 18-10-2011

Een uitstekend hotel op de ideale plaats om krakau te bezoeken.

Uitstekend ontbijt,er is een kaart van dingen die je gratis bij het ontbijt kunt bijbestellen zoals pannekoeken,eieren en alle soorten koffie.

het hotel heeft een restaurant dat zowel van de straat als van binnenuit bereikbaar is,dus niet alleen voor gasten.

Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Helaas zijn er maar 3 kamers met een twee persoonsbed,de zolderkamers zijn niet aantrekkelijk (geen uitzicht,geen lift tot de 4e etage,kleine ramen op kniehoogte)

Voor een 3 sterren hotel een uitstekend hotel!!

Geweldige ligging in het centrum.

Johan, 28-8-2010

Het hotel ligt in het centrum aan een drukke straat met veel verkeer en wandelaars maar wanneer je de ramen gesloten houd heb je daar absoluut geen last van.

Wij hebben geen overlast gehad van muziek of andersoort lawaai.

Het ligt t.o.v. de bezienswaardigheden zeer centraal.

Het is een schoon hotel met uitstekende service.

Het ontbijt is eenvoudig maar goed. Wij hebben buiten de deur het diner gebruikt.

Daar is met de vele vele terrassen alle mogelijkheid toe.

Het is een absolute aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Senacki voor je op een rij gezet:

Goed hotel, midden in het centrum

Barbara, 8-1-2010

Het hotel ziet er prima uit en de locatie is fantastisch! Het is gelegen in het centrum, tegenover de st. Peter and Paul's church waar iedere avond mooie klassieke concerten worden gegeven. Het enige nadeel van het hotel is dat de kamers zeer gehorig zijn. Je hoort overal geluiden (buren) en deuren slaan. Dat was jammer.

Verder erg naar onze zin gehad.

Een aanrader

Colette, 13-7-2009

In juni 2009 waren wij in dit prima hotel, precies tussen het grote plein en Wawel gelegen. Uitzicht op de Petrus en Pauluskerk. Schone kamer, wel wat gehorig. Ontbijt in de keldergewelven, behoorlijk gesorteerd.

Aanvullen moet je zelf vragen.

traditioneel en gastvrij

Tinke, 2-10-2008

Een traditioneel ingericht hotel met veel houten accenten o.a. meubels,vloeren, wanden.Voor een stadshotel ruime kamers met moderne badkamer met douce en een lift.

Het ontbijt was voldoende gesorteerd en de service uitstekend.

De ligging was ideaal, precies in het hartje centrum. Wij waren hier in augustus en konden tot 's avonds laat genieten van de levendigheid van deze stad.In de Pertus en Pauluskerk tegenover het hotel werd er elke avond een klassiek concert gegeven.

Een prima hotel

Een geweldig mooi hotel op DE perfecte plek in Krakow, hartje oud centrum

Vriendelijke bediening,mooie kamers, goed ontbijt ( we hebben er niet gegeten...dat moet je in deoude stad doen).

Enig nadeel wat ikmisschien kan verzinnen..het is redelijk gehorig hotel( oud met houten vloeren en dat merk je soms)

Fantastisch kelder om even wat te drinken met heerlijke sanwiches.

Kortom AANRADER

We hebben een aantal aanbieders voor Senacki voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Senacki in Krakau / Cracow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Senacki zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Senacki scoort een 9.33 uit 10 op basis van 10 reviews.