Hostel Rynek 7

Hostel Rynek 7
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Rynek 7 voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hostel Rynek 7 in het Nederlands

hartje stad, ideaal voor jongeren

Ton
2-2-2010

Hostel Rynek 7 is een prima plek voor een kort verblijf. Alleen bereikbaar via een ruim trappenhuis. De kamers zijn basic maar met een prachtig uitzicht op het centrale plein. Het ontbijt stelt weinig voor maar het personeel is zeer vriendelijk en kan goed advies geven. Je kunt in Krakau goed uit eten voor niet veel geld. Voor een tocht naar Auschwitz is een georganiseerde tour aan te raden, niet duur en de receptie regelt het allemaal voor je. Al met al is Krakau een prachtige stad met veel cultuur.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jan 23 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Goede hostel met vriendelijk en erg behulpzame receptie

benbezig
27-8-2007

Goede hostel met vriendelijk en erg behulpzame receptie. Ziet er allemaal netjes uit, al was nog niet alles helemaal af toen wij er in januari 2007 waren..

De locatie van dit hostel is echt geweldig, het hostel ligt gewoon aan het beroemde grote plein. sommige kamers hebben een prachtig uitzicht over het plein

Gereisd Met vrienden in augustus 2007

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Rynek 7 in Krakau / Cracow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Rynek 7 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.