Hotel Ruczaj

Kleine hotelsWeer vandaag23°3°
Hotel Ruczaj
6,8

4 reviews over Hotel Ruczaj in het Nederlands

Kamer goed, ontbijt matig, diner heel slecht.

Coby Hoekstra
2-10-2016

We waren hier 4 nachten. Kamer was wat ouderwets ingericht, maar schoon. De bedden waren aan de harde kant. Douche etc. was prima. Ontbijt was matig, de jus d´orange, die je zelf kon tappen, was gewoon water met een kleurtje. de eerste 2 dagen alleen ( niet dagverse) boterhammen, daarna ook iedere dag broodjes. Maar geen crackers, croissantjes of beschuit e.d. Diner was ronduit slecht. Iedere dag een zeet waterig soepje zonder vlees. Veel droge schnitsels, of anders erg vet vlees, glazig gekookte aardappelen en 1x iets van gort. Alleen de zuurkool die we 1x kregen was lekker, andere keren was de groente ook matig, geraspte wortel en een soort salade. Ook de toetjes waren niets bijzonders, fruit uit blik met klein toefje slagroom, 1x een ijsje, 1x iets wat een fruitsmoothie moest voorstellen, maar was zeer waterig. Kortom stelde echt niets voor. Terwijl het eten in Polen zo heerlijk kan zijn en heel goedkoop was. We hebben dat zelf ervaren toen we een dagje op eigen gelegenheid naar Krakau gingen en daar hebben we heerlijk geluncht en gedineerd en we zagen dat je dar ook overal smakelijk kon ontbijten met vers geperste jus d´orange en een croissantje etc.

Goed hotel

Nico Terlouw
24-9-2016

Hier 4 nachten verbleven, kamers zijn ruim, beetje ouderwets ingericht, meeste kamers hebben een balkon. Ontbijt was prima, diner simpel, maar goed. Personeel is aardig, maar er zou wel een lachje af mogen, wat ons overigens wel gelukt is, met name bij een ietwat streng kijkende man met snor. Beetje kleine bar, met een beetje gezelschap is er geen mogelijkheid meer om te zitten. Ligt in een buitenwijk waar buiten een aantal winkels op afstand niets te beleven is. Centrum is 4 kilometer verder. Eind oordeel is dat het gewoon een goed hotel is.

Hotel Ruczaj ligt wat buiten het centrum. Met een taxi ben je echter binnen een kwartier in het centrum (a 18 slottie = 3,50 euro). De kamer was ruim en schoon. Service was prima, eten goed.

2006

heel fijn hotel, prima kamers voldoende alleen iets ver t

roddy branderhorst
6-3-2006

heel fijn hotel, prima kamers voldoende parkeergelegenheid, alleen iets ver uit t centrum (15 min. met de auto)

We hebben een aantal aanbieders voor Ruczaj voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ruczaj in Krakau / Cracow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ruczaj zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.