Hotel RT Regentstersterster

7.9Goed

Polen, Malopolskie, Krakau / Cracow

7.9Goed

Tonen op kaart

41 reviews over Hotel RT Regent

• 2019
    10Monique13-10-2019

Geweldig

Super hotel. In de mooie wijk kazimierz. Kamers waren netjes en schoon. Ontbijt was goed en veel keuze. De medewerkers zijn erg behulpzaam en vriendelijk. Zeker een aanrader voor wie een mooie tijd in krakow wil hebben. Centrum ligt op 10 minuten lopen.

Malgorzata, specjalista ds sprzedaży i marketingu, 18-10-2019

Dear Guest, Thank you very much for your high rating. It is wonderful to see that you had a wonderful stay with us. We look forward to seeing you again in the future. Kind regards, Malgorzata Badocha

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Huib en Wiepkje17-06-2019

Formidabel!!In één woord fantastisch!!

Een fantastisch hotel,met een bijzonder goed ontbijt!! Zeer uitgebreid!! mooie kamer!!Super bedden. Straat is wat rumoerig,maar ja midden in een stad ontkom je er niet aan. Prachtige stad met veel geschiedenis. Zeer schoon en weinig leegstand!!

Malgorzata, specjalista ds sprzedaży i marketingu, 18-06-2019

Dear Guest, Thank you for taking the time to write such a wonderful review. It was our pleasure to have looked after you and I am so pleased that you had such an enjoyable stay. We hope to see you again. Kind regards, Malgorzata Badocha

Gereisd met partner in juni 2019

• 4ilse16-04-2019

Het hotel noit meer, Krakau was super!

Het hotel ligt in een vervallen wijk, veel leegstand, oud en verpauperd. wegen lagen eruit, veel graffiti op de muren. Verder weinig te beleven. Het hotel is schoon, kamer erg klein, je kunt net langs het bed lopen, helft kanalen tv deed het niet, ontbijt was zeker niet goed, brood droog en karig in keus. Wij zijn na 1 nacht dan ook vertrokken naar een ander hotel, met meer ruimte en beter ontbijt, en meer gelegen aan de rand van het centrum. Ik zou dit hotel dus niet aanraden. Verder is Krakau zeker de moeite waard om te bezoeken! Mooie schone stad, gemoedelijk, vriendelijke mensen.

Malgorzata, specjalista ds sprzedaży i marketingu, 10-05-2019

Dear Guest, Thank you very much for your feedback. Our hotel is located in Kazimierz Quarter, a historical district with numerous cosy cafes, restaurants and antique shops. It attracts with its one of a kind atmosphere, extraordinary streets, and unique buildings. Currently, the main streets are being renovated, which causes various difficulties for residents and tourists. I think that is the reason you got such a bad impression about our district. I hope that you will consider visiting us again and change your mind about this special part of Krakow. Kind regards, Malgorzata Badocha

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    8Jannet van de graaf15-10-2018

Super

Een heerlijk ontbijt ,lekkere kamer die heerlijk donker is s,nachts,fijne bedden

Malgorzata, specjalista ds sprzedaży i marketingu, 18-10-2018

Dear Guest, Thank you for taking the time to share your thoughts on your recent stay. I am delighted to learn that your visit was a thoroughly enjoyable experience. I hope we have the pleasure of welcoming you back soon. Kind regards, Malgorzata Badocha

Gereisd met partner in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9marco02-03-2018

perfect

zeer goed hotel is wel wat gedateerd maar zeer netjes en schoon. ontbijt was prima en keuze genoeg. zeer vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. Ligt in mooie buurt als je aan straatzijde slaapt is het wel wat rumoerig door het verkeer en mensen die buiten staan te roken bij het naastgelegen kroegje, voor iedereen een aanrader

Malgorzata, specjalista ds sprzedaży i marketingu, 05-03-2018

Dear Guest, Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to see that you had a great stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards Malgorzata Badocha

Gereisd met partner in februari 2018

• 9H.11-01-2018

Prima hotel, met goed ontbijt

Mooie stad. Auswitch was heel indrukwekkend.

Malgorzata, specjalista ds sprzedaży i marketingu, 15-01-2018

Dear Guest, Thank you for being our guest and taking the time to write your review. I do hope to see you again. Kind regards, Malgorzata Badocha

Gereisd met partner in november 2017

• Oude reviews

10Stien Volkers01-05-2017

Goede ligging

Geweldig hotel hele grote kamer super badkamer ga zeker terug naar dit hotel allees op loop afstand echt een aanrader

Malgorzata, specjalista ds sprzedaży i marketingu, 17-05-2017

Dear Guest, Thank you very much for your feedback. I am happy to read that we were able to provide you with the excellent service. We look forward to your next visit. Kind regards, Malgorzata Badocha

Gereisd met partner in maart 2017

• 8Vedat Gök14-11-2016

Prima hotel!

Het hotel ligt goed centraal. Ontbijteten is goed, service is prima en personeel erg vriendelijk. Zeker een aanrader.

Malgorzata, specjalista ds sprzedaży i marketingu, 16-12-2016

Geachte Gast, Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling. Met vriendelijke groet, Malgorzata Badocha

Gereisd met vrienden in november 2016

• 9Joke weesie25-06-2016

Prima hotel centraal gelegen.

Mooi hotel, een beetje gedateerd hotel maar super netjes en schoon. Ontbijt was ook goed, en het hotel ligt mooi centraal

Malgorzata, specjalista ds sprzedaży i marketingu, 16-12-2016

Geachte Gast, Dank u voor uw bezoek en uw review posting. Met vriendelijke groet, Malgorzata Badocha

Gereisd met partner in april 2016

• 9Peter29-05-2016

Een klein en gezellig hotel

Hotel Regent is gelegen in de joodse wijk "Kazimiers". Het is klein hotel met slechts 48 kamers. Het is er super gezellig. De kamers zijn wat gedateerd maar worden echt goed schoon gehouden. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt vond ik wat minder maar dat is uiteraard subjectief! Ik zou dit hotel zeker aan iedereen aanraden.

Malgorzata, specjalista ds sprzedaży i marketingu, 16-12-2016

Geachte Gast, Hartelijk bedankt voor uw positief advies. Met vriendelijke groet, Malgorzata Badocha

Alleen gereisd in mei 2016

1 tip over Hotel RT Regent

• Peter, 29-05-2016

Daar dit hotel op een hoek ligt zou ik de mensen die van rust houden aanraden naar een kamer aan de achter of linkerzijde te vragen.

1 vraag over Hotel RT Regent

• Bo, 06-08-2017

Is er parkeergelegenheid bij het hotel of een parkeergarage in de buurt?

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats