Hotel RT Galicya

Hotel RT Galicya
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor RT Galicya voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel RT Galicya in het Nederlands

Erg simpel

Jan-Nelwendels
2-6-2012

Heel eenvoudig hotel waarvan de bediening niet erg zij best doet om het de gasten naar de zin te maken. Het lijkt wel of ze denken o, jee nu moeten wij al die gasten nog drinken geven ook. Het duurt immens lang als je zelf je drankje bij de bar moet halen. Nee de service is niet al te best. Het diner dat geserveerd wordt is wel lekker en het ontbijt is ook wel oke. De kamers zijn eenvoudig

netjes en schoon hotel

p.verveer
17-8-2011

wij hebben 5 dagen door gebracht in dit hotel.de kamer was netjes en schoon.alleen de bedden vonden we wat minder.het matras was dun.het ontbijt was goed.het personeel was vriendelijk.we hebben het goed naar ons zin gehad in krakau

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel RT Galicya in Krakau / Cracow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel RT Galicya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel RT Galicya scoort een 6.67 uit 10 op basis van 3 reviews.