Hotel Royal

7.9Goed

Polen, Malopolskie, Krakau / Cracow

7.9Goed

Hotel Info

• All inclusive
Meer hotelinfo

21 reviews over Hotel Royal

• 6keesje13-10-2015

Het hotel voldeed

Voor een kort verblijf in Krakau voldoet Hotel Royal. Verwacht geen super luxe hotel!! De kamers zijn nodig aan renovatie toe. De matrassen zijn niet al te nieuw en de lakens zijn gewoon te kort, je ligt een stuk op een kaal matras. De handdoeken, je krijgt wel iedere dag schone, zijn aardig verwassen en zeer verschillend van kleur. De gordijnen passen niet, zijn los en te klein Het ontbijt is voldoende, anders dan in Nederland, maar dat weet je als je naar Polen gaat. Wel is het een hotel dat qua ligging een mooie uitvalsbasis is voor een bezoek aan Krakau. Bij de receptie zijn ze vriendelijk. Als je een minder luxe hotel voor lief neemt op een goede uitvalsbasis kan je hier prima een paar nachten verblijven.

• 5martijn van dijk18-04-2015

Erg verouderd

Kamer was heel warm en muf. bedden waren heel klein en dekens en dekbedovertrekken waren van een verkeerde maat. Douche is verouderd maar werkt prima. Het ontbijt was erg matig. Dame bij de receptie kon goed Engels maar wilde geen taxi voor ons bellen. Al met al denk ik dat er betere hotels in Krakau te vinden zijn.

• 8Kenny06-04-2015

Aanrader

Groot hotel dat op wandelafstand van het stadscentrum ligt en aan de voet van de Wawelburcht en de Wisla. Eigenlijk een toplocatie. Er is wel van 's morgens vroeg druk tramverkeer maar aangezien ik dit op voorhand wist heb ik bij het boeken doorgegeven dat ik zo hoog mogelijk wou en vanachter en ze hebben er rekening mee gehouden. Enige nadeel was dat we een serieus stuk te voet in het hotel moesten afleggen, zonder lift want die geraakte hier niet. Hotel is dus niet rolstoelvriendelijk. Kamers waren proper en enorm groot, zo ruim heb ik nog nooit meegemaakt. Vriendelijke receptionisten, spreken voldoende Engels. Uitgebreid ontbijt. Als je 's avonds in het restaurant wil eten best een dag op voorhand boeken want het is bijna aanschuiven tot buiten. Eigenlijk geen minpunten en Krakau is een wondermooie stad voor een citytrip. Het hotel werd ons aangeraden door collega's en ik zou het dus ook doen.

Anders

• 9marcenanitra_115-07-2014

Hotel met allure op een top locatie

Ik had het gevoel dat ik in een paleis aan het logeren was! Het was heel statig en ook zo ingericht. Wij hadden een luxe kamer en die was echt super groot. Nog nooit zo'n grote kamer ergens gehad. We hadden allebei ons eigen 2 persoonsbed! Het was ook heel schoon allemaal. Het hotel was wel heel groot, daardoor verdwaalden we nog weleens. De locatie was echt super. Je loopt zo het centrum in en als je de andere kant oploopt ,dan ga je naar de joodse wijk. Het is een aanrader om een keer in het hotel te eten. Heel veel eten en drinken voor weinig en dat met live muziek erbij.

Anders

• 8heer VANDER STICHELE02-10-2012

authentiek hotel

een zeer authentiek hotel aan de rand van de groene long rond het historisch centrum. Oude grandeur die moest dit terug wat mooier opgefrist worden zeker een nog groter publiek zou bekoren

Zakelijk

• 7Peggy16-07-2012

Uitstekende ligging

Dit hotel is gelegen aan de voet van de burcht en op loopafstand van het centrale plein. De meeste bezienswaardigheden liggen op loopafstand. Het hotel zelf is wat gedateerd. Verder is er veel geluidsoverlast van het drukke tramverkeer, wat 's ochtends om 5 uur al begint en tot laat doorgaat. Er is wel dubbele beglazing maar in de zomerdag wordt het wel erg warm als de ramen gesloten moeten worden. Geen airco.

• 8laeyend07-01-2012

Verzorgd hotel op ideale locatie

Tegen mijn verwachting in was de kamer netjes en schoon. Je krijgt elke dag schone handdoeken, ook als je niet aan hebt gegeven dat dat nodig is. Het bed lag goed. Ontbijt is prima, divers en met vers fruit.

Met vrienden

• 9Alisa29-12-2010

Super hotel!

Hotel Royal is een uitstekend hotel. De ligging is optimaal, binnen een paar minuten sta je in het centrum van Krakau. De service in het hotel is zeer goed. Bij aankomst konden we onze koffers achterlaten in een ruimte. Elke dag zijn onze kamers schoongemaakt, kregen we nieuwe flesjes water en werden zelfs onze kleren opgevouwen! De kamers zijn zeer ruim! Wij zaten in kamer 324, met flatscreen, koelkast en bank (zie foto's) Het hotelpersoneel is verder zeer vriendelijk en spreekt engels. De gehele dag wordt het hotel beveiligd, erg fijn (en vriendelijk). Bij het hotel zit een money exchange en een pinautomaat, ideaal. Voor het hotel stoppen ook taxi's, kun je excursies boeken en wordt je bij het hotel opgehaald. De prijs kwaliteit verhouding is uitmuntend. Voor nog geen 5euro verbleven wij 3 nachten incl. ontbijt. Al met al kan ik niks anders dan lof spreken over Hotel Royal. Bij een volgend bezoek aan Krakau, verblijf ik zeker nog eens in Hotel Royal!

Met vrienden

• 8Peter15-09-2010

Fantastische locatie. Lekker ontbijt.

Kamer (1 persoons) viel wat tegen, maar locatie en het ontbijt maakten alles goed. Ook veel positieve berichten gehoord over het avondeten.

Alleenreizend

3 tips over Hotel Royal

• Peggy, 16-07-2012

Voor het boeken van excursies raden wij Cracow City Tours aan. De prijzen zijn gunstiger en bij een of twee geboekte excursies krijgt men een flinke korting op een transfer naar het vliegveld.

• laeyend, 07-01-2012

Belangrijke tip: zorg dat u geen kamer aan de straatkant krijgt. Want dan slaapt u (zoals ook elders te lezen is) niet door het piepende geluid van de trams. Als je een kamer aan de zij- of achterkant hebt, is nachtrust gegarandeerd.

• marcenanitra_1, 15-07-2014

Neem de luxe kamer, het is het geld waard.

0 vragen over Hotel Royal

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden
    • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking