Hotel Rezydent

Weer vandaag23°
Hotel Rezydent
7,9

15 reviews over Hotel Rezydent in het Nederlands

Prima hotel met fantastische ligging.

inediepenmaat
29-4-2017

Het hotel heeft een prima ligging. Heel centraal. Dichtbij het grote gezellige marktplein. Het ontbijt is een paar deurtjes verder. Ongeveer 50 m. verderop. Dit hebben we niet als een probleem ervaren. Het ontbijt was prima. Er is een kok aanwezig die graag een eitje of een omelet voor je wil bakken als je daar behoefte aan hebt. Het hotel bestaat uit meerdere locaties. In de hoofdlocatie was wel een lift. De kamers aan de achterkant waren heel rustig. Geen geluidsoverlast ervaren. We kunnen ons wel voorstellen dat dit bij de kamers aan de voorkant anders is. Het hotel ligt aan een vrij drukke straat. Wifi is prima.

Gereisd Met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch hotel

Melissa
5-9-2016

Een heerlijk hotel voor een stedentrip. Midden in het centrum en ook de bussen zijn om de hoek.

Gereisd Met vrienden in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel Rezydent prima

peter_goes
5-1-2015

Op een steenworp afstand van het centraal gelegen plein in Krakau, met daarop monumenten als de Lakenhal en de schitterende Maria kerk, ligt dit mooie hotel. Ruime schone kamers en sanitair, dagelijks een schoonmaakronde. Het ontbijt was goed met als minpuntje dat de ontbijtruimte 50 meter verderop in de straat was. Vriendelijk personeel. Kraukau is uitermate geschikt om vanuit hier excursies te beginnen, de Wieliczka Zoutmijnen, Auschwitz en historisch Krakau stonden op deze korte trip op het program.

Gereisd Met vrienden in april 2013

Prachtig gelegen hotel

00Chantal
19-8-2013

Dit hotel ligt echt midden in het centrum. Nog geen minuut lopen van het grote centrale plein en tevens het hart van het centrum. Kamers zien er netjes en verzorgd uit, ze hebben een chique uitstraling. Fijne douch, föhn aanwezig evenals douchegel en shampoo. Voor het ontbijt moet je 3 deuren verder zijn. Ruime keuze aan ontbijt en was lekker. Er zijn wel 2 grote minpunten aan het hotel: dat er geen airco aanwezig is. In de zomer is het dus heel warm op de kamer. Wel staat er een ventilatortje, maar als het echt warm weer is heeft deze ook niet veel nut. Het tweede minpunt is het feit dat het 's avonds erg rumoerig is buiten. Het hotel ligt aan een grote drukke straat, dus tot 's avonds laat hoor je nog muziek van het plein, je hoort de koetsen met paarden regelmatig voorbij komen en 's ochtends vroeg worden de prullenbakken met veel lawaai geleegd. Ondanks deze twee minpunten, zou ik dit hotel zeker kiezen. De prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend en de ligging is fantastisch.

Gereisd Met partner in augustus 2013

hotel in het centrum van Krakau

vandeel_1
13-6-2013

prima hotel met prima kamers , wij zaten in het hoofdgebouw met een lift. Het hotel is gelegen in het centrum van Krakau 50 m van het centrale plein. voor het ontbijt moesten wij 50 lopen naar een andere gelegenheid. Het ontbijt was prima , maar wel elke dag hetzelfde , geen afwisseling. Kamers werden elke dag schoongemaakt en tijdens ons verblijf van 6 nachten werd naar 3 dagen het bed verschoond. Wij hadden de kamer aan de voorkant en daar was in de nacht wel veel lawaai van mensen die naar huis gingen . Het stoorde ons niet.

Gereisd Met vrienden in Sun Jun 02 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeer mooie city trip

willems mmaurice
29-5-2013

Dit hotel is ideaal gelegen. Op 5 minuten van centrum en dichtbij lekkere eettentjes. De kamer was mooi en de badkamer oogde heel aangenaam. Een gouden tip : vraag bij de reservatie een kamer achteraan. Aan de straatkant is er enorm lawaai tot zeker 03.00 uur 's nachts. Onmogelijk om vroeger te kunnen slapen wegens geroep en getier van (dronken) mensen en de nabijheid van disco's met "live musik" tot 03.00 uur 's nachts.

Gereisd Met partner in mei 2013

Toplocatie, prima hotel

Remco
6-11-2012

Een betere locatie bestaat niet voor een stedentrip naar Krakau. Vrijwel direct (20 meter) aan het centrale plein. Kamers zijn ruim en schoon. Prima badkamer. Service was volgens mij goed, al hing bij mij door het zware nachtleven steeds 'do not disturb' aan de deur...daar hielden ze zich keurig aan gelukkig. Wel is het vrij vervelend voor sommige mensen dat er geen lift is. Wij zaten op de 4e/5e verdieping en dat hield in dat je met je koffers veel trappen op moest lopen. Ontbijt was gewoon goed.

Parkeren is bij hotel niet mogelijk! voor 70 zloty per nacht (16 euro) kan je op kleine 5 min. lopen je auto bewaakt parkeren

Gereisd Met vrienden in oktober 2012

de ligging heeft evenveel voordelen als nadelen...

Nancy
2-11-2012

Wij logeerden 3 nachten in dit hotel, eind oktober 2012. Krakau zelf is een fantastisch mooie stad en we waren direct onder de indruk. Ons hotel vinden was even zoeken want het valt niet direct op. We logeerden in het bijgebouw, niet in het hotel zelf. Onze kamer lag aan de straatkant wat dus s'nachts een heel groot nadeel bleek te zijn. Nachtlawaai a volanté, en ik was mijn echtgenoot zeer dankbaar dat hij oorstopjes had meegenomen! Bovendien lag onze kamer niet ver van een discotheek ergens aanpalend in de straat, want de eerste nacht mochten we "live" vanuit ons bed een concert meemaken... De kamer zelf was netjes en ruim genoeg. De badkamer zeer proper én ook de douche functioneerde zeker naar behoren. Het ontbijt was verzorgd, maar elke ochtend wel het hetzelfde. Krakau heeft ons zeker kunnen bekoren en we komen er vast nog wel eens terug mét de kinderen. Maar mocht dat zo zijn dan gaan we wel voor een ander hotel, ietsje verder van het centrum.

Gereisd Met partner in oktober 2012

Kamers zeer slecht, de rest erg goed ....

g.schollaert
21-10-2011

Positief: locatie (kan echt niet beter), ontbijt (zeer goed, lekker, uitgebreid in een restaurantje in de buurt). Kamers: ik had 4 kamers besteld, en die bleken alle 4 in een bijgebouw te liggen > zeer aftands, geen lift (geen hulp om bagage te dragen), lichtkoepel in plafond kon niet verduisterd worden, slecht bed ... Bij navraag aan de balie werd ons gezegd dat on-line enkel die rommel verkocht wordt .... de mooiere kamers (in het hotel zelf) kosten veel meer dan wat je bij touroperator krijgt. Zeer onvriendelijk personeel ook (behalve als het over hun bijverdiensten gaat > als touroperator waren ze enorm vriendelijk). Bsluit: als ik terugga (gebeurt zeker), dan liever een hotel iets verder van het centrum ...

Gereisd Met vrienden in september 2011

Geweldig hotel, paar passen op het Rynek Glowny

Jessica Dorenbos
15-6-2011

Wij hebben hier 10 dagen vakantie gevierd. Het was erg warm deze dagen, jammer genoeg geen airco, maar 2 hele kleine ventilators op de kamer. Kamers waren schoon, bedden waren ook ok. Ontbijt was 2 deuren verder, maar dat is geen probleem, erg uitgebreid ontbijt. Zijn vanuit het hotel met hun busje naar Auschwitz en zoutmijn wieliczka geweest, dit was erg prettig, busje had airco en een duits sprekende chauffeur. Hij bleef gewoon de hele dag op ons wachten. Weet zo niet meer wat het koste, was wel iets duurder dan de georganiseerde reisjes, maar je had lekker de ruimte in het busje. Een hapje eten moet je zeker doen in het achter het hotel gelegen chlopskie jadlo, een flakisoep of bigos, echt pools eten. En op het Rynek zijn genoeg goedkope eetgelegenheden. Voorjaar 2012 gaan we zeker weer naar dit hotel terug.

Gereisd Met partner in Thu Jul 15 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rezydent in Krakau / Cracow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rezydent zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.