Hotel PTTK Wyspianski

7.3Goed

Polen, Malopolskie, Krakau / Cracow

7.3Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

12 reviews over Hotel PTTK Wyspianski

• 2017
    7Kim Geerdink18-04-2017

Prima stedentrip hotel

Groot hotel, netjes en schoon. Wij zaten in het gerenoveerde gedeelte, prachtige kamer met moderne, ruime badkamer. Ligging qua oude centrum is super. Binnen een paar minuten lopen sta je op het middeleeuwse plein. Prima hotelservice, personeel is vriendelijk en kan ter plekke allerlei excursies boeken.

• 9Carola22-03-2017

Goed hotel met goede ligging.

Binnen 5 minuten lopen sta je op de markt. Hotel was schoon. Ik had een upgrade gedaan voor een grotere kamer. Ontbijt was goed.

• Oude reviews

8Paul1310-07-2016

Groot hotel met een perfecte ligging

Het hotel is groot met een perfecte ligging. Binnen 5 minuten lopen ben je in het centrum van de stad. Doordat het hotel zo groot is komen hier ook veel scholen, jaarclubs en andere groepsreizen. Op zich niet erg, maar deze grote groepen geven in de nacht overlast na het stappen. Ze keren veelal luidruchtig terug in het hotel met veel geschreeuw buiten en op de gang. Het ontbijt in het hotel valt tegen. Tip voor uit eten. Ga naar de Joodse wijk i.p.v. het centrum. Veel beter eten en geen toeristen prijzen.

• 7Bianca21-05-2015

Ideaal gelegen maar zeer gedateerd

Op korte loopafstand van Rynek Glowny gelegen maar tamelijk gedateerd qua uitstraling zowel van aankleding als personeel. Receptie vriendelijk maar ontbijtpersoneel zegt nog geen goedemorgen. Ontbijt zeer, zeer matig.

Met oudere kinderen

• 8p.m.landstra01-09-2014

Prima hotel op 5 minuten lopen van centrum

Een prima hotel voor een city trip naar Krakau. Slechts enkele minuten lopen van het centrum. Met een taxi is het 30 minuten van het vliegveld van Krakau. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is goed verzorgd en de kamers zijn netjes.

• 8Ciska11-08-2012

Goed en net hotel met een gunstige ligging

Wij hadden de Classic Double Room geboekt voor 4 nachten en deze was ruim en netjes. De matrassen waren wel doorgelegen en de badkamer was klein, maar voor 4 nachten mogen we echt niet klagen. Het ontbijtbuffet is redelijk. Er ligt voldoende, maar wel iedere dag hetzelfde. Iedere dag schone handdoeken, een schoongemaakt toilet en opgemaakt bed, zoals het ook hoort. Het personeel is vriendelijk. Het hotel ligt gunstig. Binnen 10 minuten loop je naar de de grote markt (Rynek Glowny), waar het allemaal te doen is. In ongeveer 15 a 20 minuten lopen ben je bij het bus- en metrostation (echt doen als je naar Auschwitz en de Zoutmijnen gaat. Reizen met het openbaar vervoer is hartstikke goedkoop. Taxi is in verhouding duur en excursies boeken ook.). Ongeveer een half uurtje lopen en je bent in de Joodse wijk Kazimierz. Heerlijk om te eten.

• 7Daisy13-02-2012

Goed hotel

Voor Polen,zeer goed hotel. Eten was wat minder,maar wij waren met een groep van 75 mensen,dus waarschijnlijk was dat het probleem.

• 8tissingh05-09-2009

mooi gerenoveerd hotel

zaten in het gerenoveerde gedeelte prachtige grote kamer met fltscreen tv en zitgedeelte geen airo!! bij melding kwamen ze een ventilator brengen. ontbijt is uitgebreid personeel loopt er keurig bij.

• 8Anneke15-03-2009

Goede prijs/kwaliteit en super ligging

Kan het hotel zeker aanraden. Netjes en ligt op 3 minuten loopafstand van het grote marktplein. We kregen in eerste instantie een kamer in het hoofdgebouw, kamers erg klein en simpel en het zat er vol met Engelse jeugd. We zijn toen bij de receptie om een nieuwe kamer in het bijgbouw gaan vragen (had ik namelijk al vooraf op internet gelezen) en kregen die voor een kleine bijbetaling. Kamer vrij groot, mooie badkamer en rustige ligging ! Ontbijt is vrij eentonig en simpel,personeel niet echt vrolijk en/of vriendelijk. Krakau is hip,gezellig en super goedkoop,lekkere restaurantjes en excursie Auschwitz aan te raden. Men spreekt overal zeer goed Engels.

2 tips over Hotel PTTK Wyspianski

• Ciska, 11-08-2012

Er wordt op diverse plekken in Krakau excursies aangeboden. De 3 meest aangeboden excursies zijn wel: Krakau tour, Auschwitz en de Zoutmijnen. De Krakau tour hebben wij wel geboekt in het reisbureautje naast het hotel. Auschwitz en de Zoutmijnen hebben wij zelf gedaan. De bus is daar spotgoedkoop en bij beide bezienswaardigheden moet je toch met een gids mee. Het scheelt je de helft in kosten. De fabriek van Schindler vonden wij erg interessant. De Joodse wijk is geweldig en gezellig.

• Bianca, 21-05-2015

Qua ligging oké, op loopafstand van Rynek Glowny. 's Nachts zeer luidruchtig (sirene's etc.)

0 vragen over Hotel PTTK Wyspianski

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenSpeciale massages

• ParkerenBetaald