Hotel Poleski

8.5Fantastisch

Polen, Malopolskie, Krakau / Cracow

8.5Fantastisch

Hotel Info

Meer hotelinfo

8 reviews over Hotel Poleski

• 7Freddy26-06-2016

Beantwoordt aan 3 sterren zonder meer

Verouderd hotel en kameronderhoud niet perfekt.

• 9Hans28-06-2015

Goed eenvoudig hotel

Poleski is goed en eenvoudig hotel. Zeker zijn prijs waard. Mooi uitzicht op de Wawel. De loopafstand naar de mooie oude markt is 20 minuten. Hier bevinden zich leuke en betaalbare restaurantjes. Het hotel heeft nette kamers en heeft gratis wifi op alle kamers. Het ontbijt is prima en de bediening is vriendelijk.

• 7danny_brock18-11-2011

Mooi uitzicht, moeilijk te vinden.

Een gewoon driesterrenhotel, extra's hoef je niet te verwachten. Basic ontbijt. Vriendelijk personeel, vlot Engelstalig. De bus stopt op 100 meter van het hotel, maar je moet wel een achterafsteegje in om het hotel te vinden. Alle kamers hebben uitzicht op het kasteel Wawel. Prachtig waarschijnlijk in de zomer, in het najaar enkel zicht op dikke mist. Vanuit het hotel via een mooie wandeling op een kwartierje in het hart van de oude stad.

• 8M29-08-2011

Aardig hotel mooi ligging

Leuk hotel mooie kamers mooi dakterras met een schitterend uitzicht op het kasteel goed ontbijt , aardig personeel

• 9avalon_andromeda14-02-2011

Super!

Dit hotel is zeker zijn geld waard! Mooie kamers én badkamers aan een zeer lage prijs. Personeel kan goed Engels. Lekker ontbijtbuffet en goede bediening. Alles is zeer proper. Slechts 10-15 minuutjes wandelen tot aan het centrum. Prachtig uitzicht op de Wawel. Zou het zeker iedereen aanraden, en zou zelf niet twijfelen als ik nog eens naar Krakau zou gaan.

• 9Cheyns05-05-2010

Prijs/kwaliteit een topper

Alles wat je van een 3* hotel moet verwachten, is aanwezig. Perfecte service, zowel ontbijt als receptie als kamernetheid. Ligging niet in het oude centrum (dan ook geen last van horden toeristen of laat uitgaande jongeren), maar wordt ruimschoots goedgemaakt door het fantastische zicht op het Wawelkasteel (zeker vanop het dakterras). Reken op een goeie 15 min. stappen naar de Rynek Glowny, maar je ziet ondertussen leuke steegjes die je anders nooit zou inlopen. Of doe zoals ons en neem tramkaartje van 72uur voor nog geen 7 euro (wel kopen in boekhandeltje). Op 150 meter stopt de tram en in 3 minuten pal in het centrum. Scheelt veel in bezoektijd voor deze mooie stad. We betaalden nog geen 190€ voor 4 nachten met ontbijt in 2persoonskamer. Eindoordeel: een aanrader qua prijs en kwaliteit als je er niet om geeft dat je niet pal in het centrum verblijft.

• 10Helmut14-02-2008

Wij hebben overnacht in kamer 19. Een aanrader ( kamer met zithoek met zeer mooi uitzicht op de rivier en het erover gelegen kasteel Wavel. Een vlotte en nette bediening.

0 tips over Hotel Poleski

2 vragen over Hotel Poleski

• timmers carlo, 07-07-2014

parking wifi

Is er parking aanwezig ondergronds of bovengronds -heb een dakkoffer- en is er wifi

• hermanvlaeminck, 06-08-2012

kan er op het (dak)terras ontbeten worden

kan er op het dakterras geeten worden (bvb. ontbijt ) en kan men met € overal terecht bij n citytrip van 4 a 5 dagen? dank voor reactie

• Eten en drinkenLunch

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Terras
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats