Hotel Pod Wawelem

7 reviews over Hotel Pod Wawelem in het Nederlands

Goed hotel voor stedetrip

Hilbert
17-12-2016

Mooi uitzicht in restaurant, goede bedden, schone kamer, nette bediening. goed en redelijk gevuld ontbijt buffet, alleen de harde bolletjes waren taai.

Gereisd Met partner in december 2016

TOP hotel

Sjoerd
26-2-2014

Ideale ligging vriendelijk personeel en goed eten.

Gereisd Met vrienden in januari 2014

fantastisch hotel............

pieter
21-8-2011

heel goed hotel .naast kasteel wawel....zeer goed eten ,dakterras met schitterend uitzicht over de rivier......niet duur en toch heeeeel goed.......prima basis voor krakau behulpzaam en vriendelijk personeel......schone en nette kamers.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 10 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Pod Wawelem voor je op een rij gezet:

Goed hotel, voor een mooie prijs

anne
11-8-2011

Is een leuk hotel om naar toe te gaan. Je moet niet teveel luxe verwachten van de kamers, zijn niet groot, douche erg klein. Het ontbijt is goed, en het dakterras kun je mooi zitten. Bij het restaurant van het hotel kun je lekker eten wel een aanrader. Over algemeen kun je er goed zijn!

Gereisd Met partner in augustus 2011

Modern en centraal gelegen

Peter
19-9-2010

Het hotel is pas een paar jaar oud en daardoor oogt het allemaal erg fris en modern. De ligging is ideaal, tegenover het Wawel kasteel en aan de rivier. Binnen een paar minuten lopen ben je in het bruisende centrum. De kamers zijn niet heel groot maar dat was voor ons geen probleem. Ontbijt prima en erg gastvrij personeel, wat goed engels sprak. Bij lekker weer kun je op de 6e verdieping genieten van het terras met een kop koffie.

Gereisd Met partner in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aanrader, dicht bij centrum.

fritshakkennes
16-5-2010

Goede kamers met uitstekende bedden/sanitair! Vlotte en vriendelijke bediening, prima ontbijt. Mooi dakterras op 6e verdieping.

Gereisd Met vrienden in Mon May 10 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2007

prima hotel bij Wavel-heuvel

J.W. Blom
7-9-2007

prima hotel bij Wavel-heuvel. Prachtig dakterras met uitzicht over rivier. Goed ontbijtbuffet. Het hotel is net nieuw (2006). Brandschone kamers met douche. Kamers aan rivierkant zijn enigszins gehorig.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pod Wawelem in Krakau / Cracow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pod Wawelem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.