Hotel Parkhotel

Laatste review

Rondreis v

Roos,
3-7-2008

Rondreis v. 19-06 t/m 28-06-2008. Bezocht op een rondreis met reis-organisatie. Zeer kleine badkamer. Ligging aan zeer drukke weg. Wij kregen een kamer aan de achterkant.

Eten was goed.

4 reviews over Hotel Parkhotel in het Nederlands

2008

Rondreis v

Roos
3-7-2008

Eten was goed.

2006

Eenvoudig hotel aan drukke weg naar Krakau. Ruime kamer gehad, goed ontbijt en diner. Diner werd inderdaad in een hoog tempo afgewerkt.

Dit hotel maakte deel uit van rondreis van Touroperator. We hebben hier 3 nachten doorgebracht. Mooie ruime kamer aan achterzijde (voorkant ligt aan drukke weg). Ook gebruik gemaakt van de makkelijke (mini)busverbinding naar Krakau. We hadden halfpension, diner (voor- hoofd- en nagerecht) binnen 15 minuten achter de rug, zo'n snel tempo nog nooit meegemaakt!!! Goed ontbijt. Jammer dat er een verbouwing was dus tijdelijk geen bar o.i.d. om 's avonds nog iets te drinken, dat deden we dus maar in de eetzaal. Vriendelijk en hulpvaardig personeel.

We hebben een aantal aanbieders voor Parkhotel voor je op een rij gezet:

Een bijzonder prettig hotel, gelegen aan een tamelijk drukke weg even buiten Krakau. Het personeel is heel vriendelijk, het eten is er goed, maar eenvoudig. Er is voldoende parkeerruimte. Vanuit het hotel bent u met de auto zo in Krakau. Omdat het parkeren daar niet zo gemakkelijk is kunt u ook een van de (goedkope) busjes nemen die regelmatig langs de weg naar de stad rijden. Direct naast het hotel is een bushalte. Let goed op de uitstapplaatsen in Krakau, de busjes zijn namelijk niet allemaal van dezelfde maatschappij, en dat is vaak niet te zien. Al met al, een echte aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Parkhotel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkhotel in Krakau / Cracow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkhotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.