Hotel Park Inn Krakow

Met oudere kinderen

aanrader

POL
28-10-2009

- vriendelijke ontvangst en vriendelijk personeel

- lekker ontbijt

- propere kamers

we hebben 2 kamers gekregen aan de helft van de prijs voor 5 nachten.

perfect!!

Prima hotel

Jaap
3-10-2009

Net buiten het centrum, maar toch vlakbij. Even de rivier over en je bent er. Gloednieuw met alle faciliteiten die de zakenreiziger moet hebben. Gloednieuwe gym, sauna, etc. Mooie kamers met alles er op en er aan. Prima service en een prima keuken. Ben begin juli hier geweest, ga eerdaags in NOvember weer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Inn Krakow in Krakau / Cracow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Inn Krakow zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.