Hotel Orbis Cracovia

5.4Matig

Polen, Malopolskie, Krakau / Cracow

5.4Matig

Hotel Info

Meer hotelinfo

10 reviews over Hotel Orbis Cracovia

• 1stephan13-02-2011

zeer gehorig oud communistisch hotel

als buschauffeur met een groep ouderen in dit hotel gezeten voor een bezoek aan auschwitz.

kamers zijn ronduit smerig en versleten te noemen en zeer gehorig vooral aan het trappengat.

personeel lijkt niets te willen snappen totdat je ze in hun eigen taal te kennen geeft dat als ze je geen betere kamer geven dit lijd tot het afzeggen van nog vier geplande reizen dat jaar.

nachtrust is voor een chauffeur best belangrijk als je om 5uur de volgende dag op moet en dan moet rijden.

de voor mij bekende gastvrijheid en behulpzaamheid die ik gewend ben van reizen naar polen is hier ver te zoeken

Met vrienden

• 4Peter Langenboom19-07-2009

Vreselijk!!!!

Leuk, een midweek Krakau. Het gedonder begon toen we aankwamen>>> Overboeking zei de zeer onvriendelijke vrouw achter de balie.. U moet wachten, dus wij wachten en na 5 uur zitten kwam ze weer en zei dat onze kamer vrij was... De volgende dag hadden we alleen koud water!!! en ik ging nog eens onderuit op de vieze vloer in de kamer. De kamer was zo ontzettend ranzig en gevaarlijk voor kleine kinderen!!!

Ik had al gezien dat ze heeel erg onvriendelijk waren tegen kinderen, maar de druppel kwam de 2e avond in het restaurant toen mijn zoontje bij het lopen in het restaurant een vaas omstoot! (per ongeluk) de restaurant manager kwam aanlopen en hief zijn hand op!! Hij pakte mijn zoon bij z,n nek en kwam naar mij toe : LOOK WHAT YOUR STUPID SON DID YOU WILL PAY!!!

Natuurlijk heb ik toen mijn koffers gepakt (en betaald) en we hebben de andere 4 nachten geslapen in het Kossak hotel wat veel beter was!!!

Met jonge kinderen

• 5René13-11-2008

gewoon hotel

Dit is een enorm hotel met personeel dat uitsluitend pools spreekt en zeer onvriendelijk is

• 7Chris21-05-2007

Ziet er van buiten erg communistische uit maar is verder zeer goed en ligt op goede locatie

• 7Marieke25-08-2006

Inderdaad sobere kamers, maar ik ben zeer te spreken over het uitgebreide ontbijt! Verder ben je binnen een paar minuten lopen in de stad.

• 7Jan L05-08-2005

Kan aan de buitenkant wel een opknapbeurt gebruiken. Ziet er uit als een langgerekte flatgebouw. Echt zo'n, communistisch bouwwerk. Ligging prima, ongeveer 10 minuten lopen naar het centrum. Ontbijt is goed, kamer was netjes en het ontbijt goed.

• 6Rob26-01-2005

Ben het helemaal eens met Henk

een redelijk hotel, sobere kamers, eten minimaal, ligging prima, je bent snel in het centrum.

Ben zelf 2 keer in het hotel geweest en dan alleen om de ligging !

• 6Hans en de rest29-08-2004

0 tips over Hotel Orbis Cracovia