Hotel Novotel Krakow Centrum

Hotel Novotel Krakow Centrum

7.9Goed

Polen, Malopolskie, Krakau / Cracow

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 290p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Brussel charleroi
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.9Goed

• Animatie
  • Sauna

20 reviews over Hotel Novotel Krakow Centrum

• 8Jan11-08-2014

goed stadshotel met lekker ontbijt

Het is een leuk hotel met mooie kamers. Er is wel onderscheid tussen de kamers en voor de kleine meerprijs kan ik een superieur kamer ten zeerste aanraden. Wij sliepen langs de straatkant en daar heb je toch wel last van de langsrijdende trams. Tegenover het hotel is een goedkope bar, dit in tegenstelling tot de dure hotelbar, maar het is self-service en niet proper terwijl de hotelbar kraaknet is maar met onvriendelijke barman. Om met de lift naar je kamer te gaan moet je een kaart in een gleuf steken, maar dit werkte niet steeds waardoor er kleine ongemakken ontstonden. Het ontbijt was perfect.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 8Ben25-07-2014

Verrijkende citytrip

Het grote voordeel van het hotel is dat het op wandelafstand ligt van het centrum. Geen last gehad van drukte en lawaai oa van passerende trams. Zeer goed en uitgebreid ontbijt zoals het hoort bij hotels van een internationale keten. Zeer goede bedden. Voor ons gezin van 4 werden 2 kingsize bedden voorzien. Aan de overkant van de straat was een pittoreske drankgelegenheid met terras om de rest van de avond door te brengen. Daar Krakau en omgeving verassend veel bezienswaardigheden te bieden heeft, was dit voor ons een aangename gezinsvakantie. Het enige minpunt was de prijzige ondergrondse parking.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 2Roelien van Steenbergen28-12-2012

meh

weinig karakter, saaie plek, novotel is nooit echt een leuke hotelketen om te verblijven, prima om even te zijn voor zakelijke trip

Gereisd met partner in november 2012

• 10Ingrid-hovenga06-09-2012

Uitstekend hotel

Netjes onderhouden, goede schoonmaak, erg goede service. Het ontbijt is erg lekker. Wel is het hotel wel een eindje lopen vanaf het marktplein waar alle terrasjes gevesitgd zijn. Echter, ligt het hotel wel aan de Wisla, met uitzicht op de Wawel.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 10Els Firlefijn28-06-2012

Verrassend!

We hadden helemaal geen hoge verwachtingen, maar dit viel wel héél goed mee. Er werd ons gevraagd of we gescheiden bedden wilden. Dat maakte ons niet veel uit (2 zussen), dus lieten we de receptioniste zelf kiezen. We kregen een 2/4 persoonskamer met voor elk een tweepersoonsbed, véél ruimte en een héél mooie badkamer. Alle bezienswaardigheden liggen vlakbij. Ontbijt was zeer lekker en veel keuze. Op de dag van vertrek vroegen we of we wat langer op de kamer mochten blijven en tot mijn verbazing was dit geen probleem en helemaal gratis.

Gereisd met vrienden in september 2011

• 8Tack Marleen22-08-2011

Top

mooi hotel - uitgebeid ontbijtbuffet - groot zwembad en uitgebreid fitnesscentrum - ruime kamer

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 7Chris23-08-2010

Mooi hotel, goede service. Lekker geslapen

We hadden een ruime kamer ( 4 persoons voor 2 personen ). De badkamer is schoon, maar alles is er van plastic...... Heerlijk genoten van zwembad, jacuzzi en sauna. Van de fitness geen gebruik gemaakt. De ontbijtzaal was erg druk, maar het ontbijt was prima. Vers brood, gebak, vruchtensappen (niet vers helaas).... De ligging is ideaal, op loopafstand naar het kasteel en binnen een mum in het oude centrum. Een aanrader..

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Feenah26-05-2010

Heel goed...

... hotel in een mooie stad. Vriendelijk personeel; zeer behulpzaaam. Mooie, ruime kamers. Prachtig uitzicht over de Wawel heuvel. Aanrader!!!!!

Gereisd met partner in april 2010

• 8Fons15-04-2010

Prima hotel voor een stedentrip

Een kwartiertje lopen van het centrum van Krakau ligt dit hotel met zicht op de rivier de Wisla en het schitterende Wawel-complex. Heel rustig (ondanks de drukte) en uitstekende service. De relatief lagere score voor eten is, omdat bij drukte de ontbijtzaal te klein is (het buffet is uitstekend) en omdat dineren (1x) voor ons in een bijna lege zaal plaats vond, terwijl het gebodene prima was en dito werd opgediend.

Gereisd met partner in april 2010

• 9kim26-03-2010

Zeer goed hotel

Wij zijn afgelopen weekend in het novotel geweest. Dit is een zeer goed hotel gelegen aan de rivier de Wisla. Het centrum ligt op 10-15 minuten lopen. Het Wawel kasteel ligt slecht aan de overzijde van de rivier. Goede wel standaard kamers en het ontbijt is zeer uitgebreid veel vers fruit, toetjes en natuurlijk eieren, spek en worstjes. Wij vonden het zwembad wel wat aan de koude kant. Verder echt top!

Gereisd met partner in maart 2010

Hotel Novotel Krakow Centrum info