Hotel Matejko

8Fantastisch

Polen, Malopolskie, Krakau / Cracow

8Fantastisch

Hotel Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

12 reviews over Hotel Matejko

• 2018
    8H. Braam29-12-2018

Goed en niet duur; dicht bij het centrum.

Goed, wat verouderd hotel. Op ca. 10 minuten lopen van de Grote Markt. We waren er tijdens de kerstvakantie. Ondanks dat met de kerstdagen de winkels gesloten waren was het gezellig druk in de straten en op de grote kerstmarkt. Het eten in het hotel is goed: ontbijtbuffet en 3 gangen diner. Jammer dat de bar alleen tijdens de maaltijden open is. Het personeel is niet erg attent; misschien nog wat 'oude stijl'? Voor een drankje 's avonds moet je er op uit. Dicht bij het hotel is ook een groot winkelcentrum.

• 8Robert01-11-2018

Super

Fantastisch hotel dichtbij uitgaanscentrum

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2017
    8gerard29-07-2017

zeer goed

Perfecte ligging,bij bus halte voor als je naar de mijn wilt.Midden in het centrum,maar wel rustig.

• Oude reviews

9Edwin Brugman16-09-2015

Prima hotel

Arrangement via touroperator geboekt. Hotel werd als alternatief voor oorspronkelijke boeking aangeboden. Ruime kamer en-suite voor mijzelf en twee volwassen zonen. Qua ligging t.o.v. centrum heel goed. WiFi zonder limiet gratis en met goed bereik.

Met oudere kinderen

• 8plataan27-02-2014

Goede ligging

Ligt centraal. Vlakbij station ,winkel centrum , het grote plein. De bus naar de zout mijn is om de hoek.. Deze excursie is dus makkelijk zelf te doen. Bij het hotel kon je ook excursies boeken. Wij hebben alleen auschwitz geboekt bij hun. Ontbijt is prima . Er is van alles genoeg. De prijs kwaliteit klopt.. Wifi kopen is niet duur je hebt aan 2 uur genoeg want. Je gebruikt alleen de tijd die je ingelogd bent. Een half uur wifi is gratis.

• 8Judith Robben19-07-2012

Fijn hotel

Hotel Matejko is zeker de moeite waard voor een korte stedentrip. De kamers zien er netjes uit, het personeel doet erg zijn best. Het hotel ligt 1 straat van het station en 1 straat van het grote plein. Alles op perfecte loopafstand. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Wij hebben geen diner gehad bij hotel Matejko, dus daar kan ik niets over zeggen. De prijs/kwaliteit is prima! Wij hebben ons prima vermaakt!

• 8Benny16-06-2012

zeer goed hotel

zeer goed hotel voor zijn prijs goed gelegen en vriendelijk personeel goed ontbijt . Voor een verblijf plaats als je een citytrip naar krakau doet idiaal

Met oudere kinderen

• 8Jan Oost19-09-2010

Prima hotel. aan te bevelen.

Gerenoveerd. Hotel was goed. Ligging zeer centraal. Prima ontbijt. Vriendelijk receptie personeel.Vraag naar kamer aan de achterzijde ivm straat lawaai. Voor zomers jammer dat er geen airco aanwezig is.

• 0H. Kemkes25-10-2009

perfect

Het hotel is zeer goed met een uitgebreid ontbijt. De afstand naar het oude centrum is drie minuten lopen, en het nieuwe shoppingcentrum 200 meter. De drie beddenkamer was zeer ruim en zeer netjes. Het personeel is zeer vriendelijk en spreken zeer goed engels. betalingen kun je met je gewone bankpas doen. Traditionele markt was op drie honderd meter, zeer leuk om te zien. Hotel is t.o.v. de stad zeer gunstig gelegen.

• 7debbie17-05-2009

voor een weekendje te doen

6 nachten geslapen..te lang, ontbijt erg simpel; lauwe koffie (jakkes!)bedden erg hard. Het personeel was vriendelijk en correct. wij sliepen aan de straat kant, s'nachts constant een middeleeuws (?)deuntje, kwamen tot de ontdekking dat dit een informatiezuil was die ten allen tijden (!!!) dit bleef herhalen! neem vooral je oordopjes mee!!!

1 tip over Hotel Matejko

• Judith Robben, 19-07-2012

Wij hebben een erg leuk en schattig wodkaproeverijwinkeltje gevonden midden in het centrum. Het is leuk om de verschillende smaken zoals peper honing wodka en aarbeien te proberen. Het winkeltje heet Szambelan en ligt aan de ul. Golebia 2.

0 vragen over Hotel Matejko

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte
      • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaFinse sauna