Hotel Maksymilian

13 reviews over Hotel Maksymilian in het Nederlands

Heerlijk!

Nancy
2-8-2019

Heerlijk hotel. Op loopafstand van het oude centrum. Goed ontbijt en schone kamers. Meedenkend en vriendelijk personeel. Zo is er een mogelijkheid voor ' take away breakfast ' en was het printen van tickets ook geen enkele moeite. De supermarkt om de hoek is 24 uur per dag open. Super handig! Zeker een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Een aanrader!!

A.T.M De Jong
11-7-2019

Prima hotel , schoon en verzorgd. Goede bedden en een kleine maar heerlijke douche. Simpel maar goed ontbijt. Goede locatie om de stad te bezichtigen. Wij hadden een auto gehuurd die je vlakbij het hotel kan parkeren.

Top stedentrip gehad , zeker een aanrader Krakau .

Rolf Grosze Nipper
2-7-2019

5 dagen Krakau geweest , verschrikkelijke mooie stad en natuurlijk en de zoutmijnen geweest en naar Auschwitz geweest en dagje schieten gedaan , dit alles geregeld in het hotel en top geregeld 👍. Schieten dit is zeker een aanrader 👌👌, al met al super steden trip gehad met mn kinderen .

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fam van Dam
22-6-2019

Heel fijne week gehad in Krakau. Het verblijf in hotel Maksymilian is ons erg goed bevallen. Het was zuiver. Het eten was goed. Fijn geslapen, goed bed en nagenoeg geruisloze airco. Het was dicht bij het centrum. Er is een binnenplaats dat als terras wordt gebruikt. Het was er rustig. Lift was buiten gebruik.

Geweldig, niets te klagen!

Ger Muller
14-6-2018

Bereid je goed voor en welke bezienswaardigheden je wilt gaan bezoeken, Krakau is een groot monument. Zijn 4 dagen in Krakau geweest, overnacht in Hotel Maksymilian. Een groot compliment voor de verzorging, ontbijt, bediening vooral door het meer dan attente personeel, idem dito wat de receptie betreft. In een woord een aanrader en zal dit hotel in voorkomende gevallen aanbevelen bij famlie, kennissen en vrienden.

Gereisd Met vrienden in juni 2018

een goed hotel met fantastische ligging

roodhartje
28-8-2015

ben net terug van 4 dagen in dit hotel kamer iets benauwd en niet zo groot badkamer prima alleen douchen in het bad voor de rest heel erg netjes en schoon ontbijt lekker en gevarieerd en op loopafstand van het centrum en kom er zeker een keer terug goed bevallen

Gereisd Anders in augustus 2015

echt een aanrader

Gepke
8-7-2015

Wij zijn in April 4 dagen geweest. Ontbijtbuffet uitstekend eten in het restaurant van het hotel al waren we elke keer de enige twee uitstekend service uitstekend. Loopafstand van het centrum. Kamers keurig badkamer uitstekend.

Wij komen zeker terug.

Gereisd Met partner in april 2015

uitstekend hotel, aanrader!

Anna
25-6-2015

Een prima hotel! Op 1km lopen van het mooiste plein van Europa en alle kerken en bezienswaardigheden in de oude stad. Dagelijks verse flesjes water, goede schone kamers en voldoende ruimte. Personeel is vriendelijk en het eten uitstekend en goedkoop. Zeker een aanrader als je Krakau wilt bezichtigen of 1 van de vele tours wilt doen.

Gereisd Met vrienden in Mon Jun 22 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede plek om te verblijven

thea
17-5-2015

Het hotel ligt op ongeveer 10 minuten van het oude stadsgedeelte. Het is geen heel modern hotel maar de kamers zijn schoon, personeel is vriendelijk en het ontbijt is voldoende. Shampoo en douchegel wordt dagelijks bijgevuld en ook de gratis waterflesjes die op de kamer staan. Ook staat er een waterkoker met theezakjes en koffiesticks. Bij de receptie kun je de waterflesjes weer vullen als je wilt. Het restaurant van het hotel is ook goed en niks te duur. Kamers worden dagelijks schoongemaakt, nieuwe handdoeken.

Gereisd Met vrienden in mei 2015

Schoon en dicht bij centrum

L.
15-4-2015

Een net hotel met een prima ligging t.o.v. het centrum. Goed ontbijt en prima restaurant. Kamers worden iedere dag schoongemaakt en voorzien van Flesjes drinkwater om zelf eventueel koffie of thee te zetten. Vriendelijke medewerkers.

Gereisd Met partner in Wed Apr 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenHiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maksymilian in Krakau / Cracow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maksymilian zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.