Hotel Major

7 reviews over Hotel Major in het Nederlands

Oud en vies

Nicole
29-8-2019

Oud hotel, niet schoon, slechte bedden. Schimmel in (piepkleine) douche, met plakband vastgeplakte knop om de wc door te spoelen, hele week geen schone handdoeken, vuile worden als je ze op de grond legt gewoon terug opgehangen. Afstandbediening wil je niet eens aanraken, maar hoeft ook niet want alleen poolse zenders. Bedden hard en een soort plastic onder het laken waardoor het erg warm/plakkerig is. Locatie is wel oke, centrum goed bereikbaar met ov of auto in 15min. Gratis parkeerplaats.

Prima hotel

Michen
15-8-2016

Hotel ligt net buiten centrum, maar met taxi ben je voor 8 euro in het centrum. Hotel is schoon. Kamers prima met goede bedden en badkamer. Het eten in het restaurant is goed (wij kregen soep, hoofdgerecht en toetje). Bar is klein maar leuk. Personeel spreekt matig Engels maar is aardig en behulpzaam. Wij verbleven met een groep 5 nachten in Major. Ben tevreden met dit hotel.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

redelijk

B.v.d.Kruk
14-9-2015

Kamers en ontbijt is goed. Diner is zeer matig tot slecht , bediening is onvriendelijk , kan geen lachje af, moet uitkijken want afruimen is hoogste prioriteit terwijl je het eten nauwelijks op hebt.

Gereisd Met partner in september 2015

We hebben een aantal aanbieders voor Major voor je op een rij gezet:

Hotel was prima, schone en grote kamers.

Goed hotel
27-7-2015

het hotel is gewoon goed. De kamers zijn schoon en behoorlijk groot. De wifi werkt op de kamer en zowel het ontbijt als het diner zijn prima. Het ligt ver van het centrum, maar taxi"s zijn goedkoop.

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Hotel buiten het stadscentrum

Francis van Jette
2-9-2013

Hotel gelegen op tien minuten rijden buiten het stadscentrum. Middelmatig toeristenhotel waarvan de bar reeds gesloten is om 21:30 (geen minibar in de kamer). Propere kamers en goed gevuld ontbijtbuffet. Hotel juist goed om te overnachten. Gratis wifi.

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel met vriendelijke bediening.

Margreet en Fred Nijboer
29-9-2009

Hartelijke ontvangst, schone kamers en heerlijk eten.

Gereisd Met vrienden in januari 2009

goed hotel geweldige personlijke service

Bert
4-8-2009

Wij zijn hier 2 nachten geweest. Goede ontvangst. Wij hadden half pension zowel het ontbijt als het diner waren prima. Excursie vanuit het hotel geboekt, dit was ook prima geregeld we werden keurig op tijd met een busje gehaald en weer keurig netje terug gebracht waarna ze aan de receptie vroegen hoe we het gehad hadden. De eigenaar sprak een paar worden duits en engels maar was zeer behulpzaam. Hij kwam toen wij 's avonds op het terras zaten zelf met muggenspray aan om ons te beschermen tegen de muggen. Een hotel om zeker aan te bevelen. de prijs/kwaliteitverhouding is prima wel even zoeken op internet.

Gereisd Met partner in juli 2009

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Major in Krakau / Cracow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Major zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.