Hotel Krakus

6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Krakus voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Krakus in het Nederlands

echt kamers op z'n Pools: de bedden achter elkaar

Louis Nijsters
3-7-2013

De kamerindeling viel zwaar tegen: twee eenpersoonbedden achter elkaar, gescheiden door een houten tussenschot. De matrassen hebben hun beste tijd gehad. Pluspunt was dat alles schoon was en dat het personeel heel vriendelijk en behulpzaam was. Eten was goed, zowel ontbijtbuffet als ook diner. Maar drie overnachtingen in dit soort kamer is voor ons net iets te veel van het goede! Niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met vrienden in juni 2013
2008

Goed, verzorgd hotel met aardig personeel

Dineke Hofkamp
25-10-2008

Het hotel ziet er keurig verzorgd uit. Het ontbijt was heerlijk en de mensen waren erg vriendelijk. Het hotel ligt om ongeveer 300 meter van de bushalte die naar het centrum gaat. Dit is een wel een stukje lopen, langs een drukke weg. De hotelkamer zag er ook prima uit. Keurige kamer en nette badkamer. De prijzen in het hotel zijn iets duurder dan in het centrum, maar dat is niet raar. Je kunt in het hotel emiddeld voor 100 PLN eten met z'n tweeën.

Gereisd Met vrienden in oktober 2008

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Krakus in Krakau / Cracow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Krakus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.