Camping Korona

5.3Matig

Polen, Malopolskie, Krakau / Cracow

5.3Matig

7 reviews over Camping Korona

• 2017
    8Yvette30-07-2017

Nette Camping in de buurt van Krakau

Nette overzichtelijke camping in de buurt van Krakau. Vriendelijk personeel. Sanitair is zo schoon zoals je voorganger het achterlaat. Vanuit de camping worden excursies georganiseerd naar o.a. Auschwitz en de zoutmijnen (inclusief vervoer, entree en tolk ter plaatse 125 zlt p.p). Aan de overkant van de weg kun je de bus nemen naar Krakau. Diverse supermarkten op zo'n 5 kilometer afstand. Ik kan geen negatieve punten bedenken, prima verblijf gehad.

• 5Eetgelegenheden

• Oude reviews

8Hans17-08-2015

Ruime en rustige camping

We hebben een prima verblijf gehad op deze camping. Overzichtelijke, ruime plekken waarvan meerdere met schaduw. Het toiletgebouw was netjes en er is nog een soort kantine waar je oa een potje kunt poolen (wel tegen betaling). Het is goed te doen om met de bus naar het centrum te gaan.

• 10Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Met vrienden

• 2deuchelibre16-08-2015

ga in een grote boog om deze camping heen !!!

Een enorme teleurstelling. De campingbaas (die alleen maar Pools en Russisch spreekt) is bijzonder agressief en is er op uit om kampeerders zoveel mogelijk af te zetten. Bij het afrekenen (bij het vertrek, want men kan niet van te voren betalen) komen de verrassingen: voor een vouwkaravaan moesten we de prijs van een karavaan + de prijs van een aanhanger betalen, voor elektriciteit (één kabel) moesten we 6x de prijs betalen want er waren 6 personen, etc. Onderhandelen is nutteloos, hij doet gewoon de uitgang niet open. Afgezien daarvan, verouderd and reukend sanitair, zoemende hoogspanningskabels, constant lawaai van de dichtbijgelegen 2x driebaansautosnelweg en heel gevaarlijk om die autosnelweg op te komen als men vertrekt.

• 2Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Met vrienden

• 8Heidi17-09-2014

Goede plek om Krakau te bezoeken.

Leuke camping, dichtbij Krakau. Je kunt hiervandaan met minibusjes naar de stad. Deze stoppen bij de bushalte vlakbij de camping. Het is geen regulier openbaar vervoer, maar wel efficiënt en goedkoop. De eigenaar legt precies uit hoe het werkt, even wennen maar een prima systeem. Krakau is één van de mooiste steden van Polen, zeker een bezoek waard. De camping heeft mooie staplaatsen, ruim, het sanitair lijkt zelfgebouwd, iedere douche zit anders in elkaar en de kranen, deurknoppen etc. zitten soms op onlogische hoogte. Maar het werkt verder allemaal goed en is netjes onderhouden. Pas op met je Tomtom, die van ons stuurde ons naar de achteringang, die aan een smalle doodlopende weg ligt. Daar werd weliswaar de poort voor ons opengedaan maar het is centimeterwerk om daar met een camper binnen te komen. Terwijl de hoofdingang prima gelegen is. En in de dagen dat wij er stonden zagen we nog veel andere bezoekers ook door die verkeerde ingang aankomen. Stroom 10A en gratis Wi-Fi.

• 7Jacques08-12-2013

Goed gelegen Camping voor bezoeken in de omgeving.

Goede uitvalbasis voor bezoeken in de wijde omgeving. Campingeigenaar was erg behulpzaam toen we problemen hadden met de auto , zorgde ervoor dat hij op Zondag werd gerepareerd. Sanitair is verouderd maar wel goed schoongehouden, Geen paspoort afgeven en het eenrichtingsverkeer is erg praktisch,alleen Nederlanders rijden graag tegen de opgegeven richting in. Wij hebben het best goed gehad ook al was het heel erg nat , we hebben enkele dagen op het grindpad gestaan.

• 3HvdM31-07-2013

Tegenvaller

De eerste aanblik is prachtig. Mooie oprit, portiersloge, kettinkje tegen onbevoegden, opzichtige villa in aanbouw, gemaaide veldjes met nummerbordjes. beetje tuttig. de campingbaas is een eersteklas regelneef die het liefste wil dat alle gasten overzichtelijk op hun plekje blijven. De regelzieke man plakt overal nutteloze instructies op. Er zit 220 volt op ieder stopcontact, dat u het weet. Iedere douchedeur is voorzien van de instructie dat 5 minuten lang genoeg is. De keukenfaciliteit is slechts een stopcontact waar je een ter plekke gehuurd kookplaten in kunt prikken. 6 boeken op een rij is de bibliotheek. Vuurtje stoken alleen op de aangewezen plaats voor 10 zloty per uur. Overal eenrichtingsverkeer op de camping, aangegeven met echte verkeersborden. De campingbaas is de grote verkeersregelaar. Wij kregen er bijzonder anarchistische trekjes van en gingen expres 6 minuten douchen! Verplicht paspoort afstaan bij de portier, regels van de baas. Hondonvriendelijke man, de hond

• 8Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen