Bed and Breakfast Kolory

4 reviews over Bed and Breakfast Kolory in het Nederlands

Redelijk

Wlma
26-9-2017

Schone hotelkamers, super aardig personeel. Simpel ontbijt, maar wel lekker.

Gezellige baar in het hotel. De ligging is perfect. Veel restaurants en bars naast de deur. 15 minuten wandelen naar de stad

Gezellig locatie, perfect gelegen

Linda
8-8-2017

Aan een plein in de joodse wijk, met volop barretjes. In de buurt een biertuin ( erg gezellig). Ongeveer 15 minuten lopen naar het oude centrum. Kamers zijn ontzettend schoon, ondanks de frommelige aankleding zoals wandkleden.

Een kamer aan de voorzijde zou wel eens rumoerig kunnen zijn omdat er toch veel studenten tot zeker midden nacht flink aanwezig kunnen zijn. Reserveer een kamer aan de achterzijde.

Bedden zijn goed. Ontbijt is zeer sober, alles is precies afgepast en niet echt lekker. Maar het is heel goedkoop in Krakau ergens een ontbijtje en koffie nemen kost echt niet veel. Krakau zelf is een prachtig plaatsje met uiteraard veel historie.

Een bezoek aan Auschwitz en Birkenau is bijzonder....

Fijne locatie

Linda
7-5-2013

Bed and breakfast Kolory is een fijne locatie. De kamers zijn klein maar schoon, fijne bedden, netjes ontbijt in de morgen.

De ligging is geweldig, veel restaurantjes in de buurt, leuke pleintjes en kroegjes. Het centrum van Krakow kun je bereiken met de tram of lopend, binnen een kwartier ben je er.

Geweldige ligging aan plein

Wim Lenssen
22-2-2011

Het hotel ligt aan een schitterend marktplein waar een echte 24 uurs economie draait. Als de laatste mensen naar huis gaan start de markt al. Voordat je aan een uitstapje begint kun je op de markt al vers fruit kopen. Onze zoons 18 en 20 waren zo enthousiast dat ze met vrieden terug gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Kolory voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Kolory in Krakau / Cracow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Kolory zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Kolory scoort een 8.47 uit 10 op basis van 4 reviews.