Appartement Klasyka

Appartement

1 review over Appartement Klasyka in het Nederlands

Mooie uitvalsbasis voor city trip

Guy Bral
7-9-2016

Zeer mooi appartement, gelegen aan de rand van de Oude Stad van Krakau. Zeer goed beveiligd (met receptie beneden). Correcte eigenaar. Alles aanwezig voor een paar dagen verblijf in de mooie stad Krakau. Vlakbij kasteel Wawel met zijn kerk en ook vlakbij de Wisla rivier.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Klasyka in Krakau / Cracow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Klasyka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.