Hotel Kazimierz

6.4Voldoende

Polen, Malopolskie, Krakau / Cracow

6.4Voldoende

Hotel Info

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

17 reviews over Hotel Kazimierz

• 2018
    6Pepe10-09-2018

Stadshotel

Echt stadshotel. Weinig animo. Buurt is top! Prijs/kwaliteit is ok. Ontbijt is ok.

• 2017
    5Adrie12-05-2017

Nooit meer

Bijzonder rumoerig aan voorzijde hotel, matrassen en vloerbedekking vol met vlekken. Na lang aandringen andere kamer gekregen. In de hal heel veel vuilniszakken die met de hoge temperatuur voor een vreselijke stank zorgden. Niemand wist waar de stank vandaan kwam, tot ik er een foto van liet zien....

• Oude reviews

9peha29-05-2016

Fantastische service, mooie complete kamer

Het wat oud ogende pand herbergt een gezellig sfeervol hotel. Wij hadden een 2 persoons kamer met balkon aan de achterzijde....voor het uitzicht hoef je het niet te doen, ingesloten tussen gebouwen maar een balkon is wel heerlijk voor wat extra ruimte en om bij mooi weer even naar buiten te kunnen stappen. Een kamer aan de voorzijde is alleen aan te raden als je van de drukke straat geluiden houdt. Ontzettend servicegericht personeel met een zeer uitgebreid ontbijt. En gratis flesjes water dat elke dag werd bijgevuld. Heerlijke verblijf op nauwelijks 15 minuten lopen naar de oude historische stads kern. Leuke joodse buurt met veel goede en zeer betaalbare restaurantjes

• 8Louis13-11-2015

Leuke uitvalsbasis voor Krakau en omstreken

Hotel kazimierz is een hotel die ligt in het joods kwartier van Krakau. Alle bijzondere attracties zijn op loopafstand of goed met het ov te doen. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Goed ontbijt.

Met vrienden

• 10Annelies Visser25-07-2015

Bijzonder goed.

Fascinerende stad, aanrader voor ook enkele reizigers. Goed ov, alles loopafstand, zeker voor geschiedenisliefhebbers, jonge mensen spreken goed Engels. Eten is zeer goed.

Met vrienden

• 9Peter en yvonne26-05-2012

Zeer zeker aanrader,goed hotel,nette kamers

Reis met 8 volwassenen en 1 baby. Reis geboekt incl. uitstapjes bij een touroperator. De ligging prima en kasteel op loopafstand en ook centrum redelijk te lopen. Gezellige wijk met veel terrasjes en barretjes.

Met oudere kinderen

• 8Bert & Nicole26-09-2010

Goed hotel

Mooi oud hotel, goede service. De matrassen wat aan de harde kant. Verder is Krakau een geweldige stad.

• 8Chris22-08-2010

Mooi hotel, grote kamers en gunstige ligging

Hotel Kazimierz is een mooi hotel, met moderne badkamer die erg schoon is. Het ontbijt is eenvoudig, maar wel voldoende. De kamers zijn groot, wij hadden een 3 persoonskamer met mooie tv ( geen Nederlandse zenders). Internet is gratis beschikbaar, evenals een goede koelkast op de kamer. Het centrum is op loopafstand. Minpuntje vonden wij het beddengoed dat niet fris rook.

• 7Francobollo14-11-2007

Wij waren in Kazimierz 2. Héél netjes maar wel kleine kamer die achteraan gelegen was en enkel te bereiken via de lift tot 1ste verdieping daarna via een trap en een afgesloten deur naar de 2de verdieping wat nogal omslachtig was. Onze verdieping was niet met de lift bereikbaar. Prijs-kwaliteit ok (we betaalden slechts 40 € voor een kleine 2 p. kamer)

• 9C.Vestjens28-07-2006

Wij verbleven met 4 personen van 23 tot en met 27 juli 2006 in het hotel. Gelet op de prijsstelling is dit een zeer goed hotel. De service van het personeel was zeer goed. Het ontbijt was zeer goed en de ligging geweldig. Ik ga nu weer boeken voor het najaar. Krakau is een stad uit duizenden.

Anders

1 tip over Hotel Kazimierz

• Louis, 13-11-2015

Ga met het openbaar vervoer naar auschwitz. Goedkoop en je ziet nog iets van de omgeving

0 vragen over Hotel Kazimierz

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek
    • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats