Hotel Kazimierz II

8.3Fantastisch

Polen, Malopolskie, Krakau / Cracow

8.3Fantastisch

Hotel Info

Meer hotelinfo

8 reviews over Hotel Kazimierz II

• 2017
    6DENNIS15-04-2017

Mooie plek!

Klant is koning...is hier niet van toepassing. Geen idee wat service is. Wel vriendelijk, maar kom niet met verzoeken die iets van het protocol afwijken. Prima hotel, schoon en ligging is top. Kamers zijn schoon.

Met jonge kinderen

• 10Peppie & Kokkie04-02-2017

Niet te evenaren!

Zelden vertoond dit! Het lukte me niet eens om te tellen hoeveel hapjes en drankjes etc er waren. Ik moest een paar keer knipperen met mijn ogen om te checken of ik niet in een droom beland was. Als ik van alles een klein hapje had genomen had ik wellicht voor mijn hele leven genoeg gehad. Elke avond expres supervroeg naar bed gegaan zodat het weer als sneller ontbijttijd voelde. De liftreis naar -1, daar bevindt zich het paradijs, leek geen einde aan te komen. De bijvuljongen is ook van wereldklasse. Een nieuwe plak kaas lag er zo ongeveer al weer voor ik de mijne had gepakt. Ook nog 1 tip wil ik u meegeven: pak een klein sneetje brood en stop hem in het broodrooster en film wat er daarna gebeurt. Vooral in slowmotion zal dit spectaculaire beelden opleveren. Bij thuiskomst zal het wel 1 grote partij verdriet zijn bij het besef weer je eigen ontbijt te moeten nemen.

Met vrienden

• Oude reviews

8Karen09-12-2015

Precies goed

Ligt heel cetraal tov de oude stad en tov Schindler museum en synagoge. Ligt in de Joodse wijk met leuke restaurantjes in de buurt. Het hotel is schoon, het ontbijt goed er is geen overbodige luxe. Prijs-kwaliteit is prima!

• 9E. Kohnen16-10-2013

Een perfect hotel voor een korte vakantie

Het hotel ligt aan de rand van het centrum van Krakow, en op 2 tramhaltes (over de Wisla) van het ooit zo beruchte Joodse getto. Super vriendelijk personeel dat zeer goed Engels spreekt. Zeer uitgebreid en goed verzorgd ontbijt. Netjes en verzorgd hotel. Ook de kamers zijn groot genoeg met een goed bed. Let op kussens zijn nog gevuld met dons. Maar we ontvingen na het melden van een allergie voor dons andere kussens ('s avonds om 10 uur). Geen probleem. Het hotel ligt 200 meter van een wijk waar men 's avonds heerlijk kan eten en drinken. Ook het centrum van Krakow is goed bereikbaar, +/- 10 minuten wandelen.

• 9Johan17-09-2013

Comfort op een centrale locatie

We hadden een mooie kamer aan de straatzijde. Royaal van afmeting en mooie badkamer. De onderhoudsstaat is "als nieuw". Het personeel van de receptie spreekt prima Engels en is zeer vriendelijk en behulpzaam. De ligging van dit hotel is ideaal voor een paar dagen Krakau. Het oude centrum is op loopafstand (15 minuten) en de oude Joodse wijk Kazimierz is om de hoek. Het ontbijtbuffet is zeer goed verzorgd. Uitgebreide keuze. Er is geen restaurant in het hotel, maar dat hoeft ook niet. De wijk Kazimierz zit vol met restaurants en bars op enkele minuten lopen. Het enige minpunt is dat de tram voor de deur stopt. Handig als je niet naar het oude centrum wilt lopen, maar een nadeel is het geluid dat al vroeg begint. Overigens heeft het hotel prima geluidwerende beglazing.

• 0priscilla19-04-2012

Prima hotel

Wij zijn hier voor drie nachten geweest en we hebben dit als zeer positief ervaren. Het hotel ligt op 15 minuten lopen van het centrum en dat was voor ons prima te doen. Een tram stopt bijna voor het hotel mocht dit nodig zijn. het hotel is netjes. De kamers zijn ook netjes en schoon. Fijn dat er gratis toegang tot internet is via wifi. Ik vond dat er genoeg keus was qua ontbijt. Zeker voor dit geld. Al met al een prima prijs/kwaliteitsverhouding. Ik zou er zo weer overnachten.

• 8Margriet18-02-2012

Prima hotel!

Dit hotel is perfect voor een weekendje weg. De kamer doet warm aan en de bedden zijn prima. Alleen het ontbijt is qua drinken wat magertjes. Voor de rest ligt het mooi midden in de joodse wijk waar je ook heerlijk kan eten! Ook zitten er veel gezellig barretjes en plekken waar je een avondje kan ontspannen. Alles is op loopafstand vanaf dit hotel maar je kan ook voor de deur de tram pakken.

• 8Bas10-09-2009

Keurig hotel

Zeer net hotel in de voormalig Joodse wijk Kazimierz op zo'n 10 a 15 minuten lopen van grote plein in het centrum. Tramhalte voor de deur alleen als je een kamer aan de voorkant hebt merk je dit ook zeer goed. Dus neem voor de zekerheid oordoppen mee aangezien er om de paar minuten een tram voorbij komt snellen! Verder een net hotel, keurige service, zeer ruime en nette kamers. Douche en wc goed schoon. Ontbijt ook prima, redelijk wat keus. Zeker wel een aanrader alleen jammer van de tram voor de deur. In de nabije omgeving van hotel voldoende eetgelegenheden en barretjes voor ieder wat wils

0 tips over Hotel Kazimierz II

1 vraag over Hotel Kazimierz II

• vermeeren, 10-09-2016

shuttle service

heeft het hotel een shuttle service van luchthaven Krakov naar het hotel?

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette