Pension Jordan

Pension Jordan
7,5

2 reviews over Pension Jordan in het Nederlands

2005

zeer goed pension qua prijs:kwaliteit, een aanrader voor

hans r
23-8-2005

zeer goed pension qua prijs:kwaliteit, een aanrader voor mensen die niet uit zijn op zeer luxueus doch nette kamers

Gereisd Anders in augustus 2005

midden in t centrum van krakau op 400 meter van t grote en

kees v
3-6-2005

midden in t centrum van krakau op 400 meter van t grote plein met tientallen restaurants en barren met terrassen. recent gerenoveerd pension. en op de website van www.simonsetours.nl te boeken. zeer goed bevallen in combinatie met auswitchz en birkenau. en de zoutmijnen ook de moeite waard. en een van de leuke dingen. eten en drinken is er nog echt betaalbaar .kleding en zo is het zelfde als hier. maar dat eten en drinken dat was zelfs wennen als je hier uit nederland vandaan komt heel erg leuk gehad

Gereisd Anders in juni 2005

Pension info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Jordan in Krakau / Cracow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Jordan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.