Hotel InterHouse

Hotel InterHouse
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor InterHouse voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel InterHouse in het Nederlands

Nooit meer

Eddo
29-10-2017

Wat een slecht hotel! Hele kleine kamer, ong 20cm loopruimte om het bed. Douche waarvan het water niet wegloopt, brandalarm die verdwenen is. Verder zijn de kamer op de badkamer na erg gedateerd en is het heel erg gehorig overal in het hotel. 2x aangegeven dat er niet normaal gedouched kon worden, 2x zou het geregeld worden, 2x is er niks gebeurt en bleef het een zooitje. Parkeren wel goed geregeld en personeel aan de Receptie erg vriendelijk. Ligging opzicht wel goed tram stopt voor de deur.

Oude reviews (archief)

Goede ligging.

Gie Vanheers
31-1-2016

Verkeer in Krakau is een chaos, dus een ligging buiten het centrum met zeer goede tramverbinding is een pluspunt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel InterHouse in Krakau / Cracow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel InterHouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel InterHouse scoort een 7.83 uit 10 op basis van 5 reviews.