Hotel Guest Rooms Agava

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Guest Rooms Agava voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Guest Rooms Agava in het Nederlands

Echt geen aanrader

christine
12-8-2014

Oke we hebben weinig betaald dus mag je ook niet veel verwachten. 72 euro totaal voor 2 personen voor 2 nachten. Wij zijn niet veeleisend echter was dit wel heel dramatisch.

Het enige positieve punt is de ligging, 300 meter van het centrum.

Je moet bellen dan komt er een meisje naar de voordeur met de sleutel. Het is een erg verouderd gebouw. Ik ben snel tevreden maar dit gebouw was enigszins angstaanjagend. Het riool lag open waardoor het behoorlijk stonk. De kamer was wel ruim maar in zeer slechte staat. De matrassen hadden 10 jaar geleden al vervangen moeten worden, je voelt de spiralen door het matras.

Om het samen te vatten: Wij adviseren niemand om hier heen te gaan!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Guest Rooms Agava in Krakau / Cracow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Guest Rooms Agava zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.