Hotel Europejskistersterster

7.8Goed

Polen, Malopolskie, Krakau / Cracow

Op vakantie geweest naar Europejski?

7.8Goed

• Sauna
Tonen op kaart

10 reviews over Hotel Europejski

• 8Guus21-05-2014

Vergane glorie in de goede zin van het woord

Heerlijk ouderwets ingericht hotel, ouderwetse service, geweldige kamers, centrale ligging, kortom om nooit meer weg te gaan. Ontbijt slaat alles! Tram en trein stoppen voor de deur. Let op met kamers aan de buitenkant, daar kun je geluidsoverlast ondervinden. Wij hadden kamer 129 aan de binnenplaats. Kun je gerust om vragen.

Gereisd met partner in mei 2014

• 9ingrid 13-05-2013

Een hotel dat ideaal gelegen is

De kamers zijn dan misschien wat oubollig, echter de service is van kwaliteit. De kamers zijn heel proper en worden dagelijks met de grootste zorg gepoetst en opgemaakt. Het ontbijt is meer dan genoeg keuze en wordt regelmatig aangevuld. Daarenboven heb je nog keuze uit à la minute bereidingen voor een eitje. We hadden dit geboekt via touroperator en alles was méér dan goed geregeld inclusief een bezoek aan Auswich en de zoutmijn van Krakau. Super en een pluim voor touroperator.!

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 8Alex02-12-2011

Heerlijk, misschien oudbollig....

Heerlijk, misschien oudbollig maar past precies bij sfeer van de stad. Ik reisde met de trein, als je het station uitkomt loop je zo tegen het Hotel, ff inchecken en bijzondere kamer in gebruik nemen en als je buiten stap is het nog een paar 100 meter naar het fantastisch centrum ;o) Hier kom ik nog terug...

Alleen gereisd in november 2011

• 8Arjan16-08-2011

Lekker genieten in Krakau

Stijlvol hotel waar de tijd lijkt te hebben stilgestaan, maar dan in positieve zin. Behulpzaam personeel. Geen lift, maar ach... Ligt tegenover het station met tramhalte voor de deur. Toch heb je niet het idee dat je midden in een stad zit. Op wandelafstand van het prachtige centrum.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 8H.Van Kooij01-12-2010

Fantastisch hotel

De kamers zijn warm en gezellig ingericht, Niets is te veel gevraagd aan het personeel en een winkelgallery aan de overkant, fantastisch, zo groot en modern. Je kan in de bar gezellig zitten, en genieten van de sfeer. Als wij weer naar Krakau gaan , gaan wij beslist naar dit hotel terug, wij zijn met zn 3e geweest.

Gereisd met oudere kinderen in november 2010

• 8fam.03-11-2010

centraal gelegen

Een mooi hotel, zeer centraal gelegen op loopafstand van het station en het centrum. Onze kamer lag aan de zeer drukke straatkant waar de tram vlak voorlangs gaat en de trein goed hoorbaar is tot diep in de nacht. We moesten slapen met gesloten ramen. Dit was het enige nadeel, dus probeer een kamer te krijgen aan de andere kant waar het stukken rustiger is. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, de kamers zijn schoon en netjes, ontbijt is niet al te uitgebreid, maar wel lekker. We hebben er 5 heerlijke dagen gehad.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 7Karin29-08-2007

Prima hotel. Lag heel centraal. Vlak bij het grote plein waar van alles te beleven was. Mooi park tegenover het hotel. Dit park liep helemaal rond de stad. Vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet. Al met al is het me hier prima bevallen.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 8Wendy Stevens13-06-2007

Mooi ingericht hotel. Midden in het centrum. Auto kan achter het hotel geparkeerd worden achter een poort. Geen lift. Eten was prima. De kamers/badkamer zien er netjes uit. Personeel is erg vriendelijk. Krakow is een erg mooie stad.

Gereisd in juni 2007

• 7Corine20-01-2006

Goed hotel.Ouderwets ingericht. Schoon. Ontbijt was goed, maar niet uitgebreid. Vriendelijk personeel. Het hotel ligt in een heel nauwe straat. Met de auto(vooral een grote) buitengewoon lastig.

Gereisd in januari 2006

• 7Ron23-03-2004

Goed, deels gerenoveerd hotel (geen lift!), met een prima ligging. Je zit eigenlijk midden in het oude centrum. Kamers netjes, eigenlijk gewoon prima hotel.

Gereisd in maart 2004

2 tips over Hotel Europejski

• Guus, 21-05-2014

Perfect gekregen om Krakau te bezoeken. 4 dagen is genoeg incl bezoek Auswitsch.

• Alex, 02-12-2011

Auschwitz, beste om een excursie voor te boeken, moet je niet zien als een toeristische artactie! Schokkend! Iets meer dan uur rijden en met rondleiding en terugreis kost je bijna een dag.

0 vragen over Hotel Europejski

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV