Appartement Cracowrent

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag25°18°
Appartement Cracowrent

We hebben een aantal aanbieders voor Cracowrent voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Cracowrent in het Nederlands

Mooie Locatie

Mario
5-9-2009

Aan de rand van de binnenstad, 5 minuten lopen naar het grote plein. Leuke kamer, standaard, maar wel alles aanwezig wat je nodig hebt. Zeer aardige eigenaar, zeer behulpzaam en vriendelijk! Van buiten ziet het er niet uit, maar van binnen is het prima. Recht bij de ingang zit een winkel die 24 uur per dag open is voor drank, chips etc, en er is ook een winkel voor andere levensmiddelen die van 7 tot 21 uur open is. Verder zit er aan de achterkant een bakkerij. Alles wat je nodig hebt dus.

Gereisd Met vrienden in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WifiGratis
  • Gratis wifiOp de kamer

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cracowrent in Krakau / Cracow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cracowrent zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.