Hotel Conrad

Hotel Conrad
8,9

6 reviews over Hotel Conrad in het Nederlands

Met vrienden

Bijzonder goed hotel prima kamer en goed personeel

Ans Westland
29-7-2017

Volgens mij zou er niets verbeterd hoeven worden,

hotel met uitgebreid ontbijt en matig avondeten

J van den Maagdenberg
29-5-2017

Een goed verzorgd hotel met schone kamers en elke dag schone handdoeken en vriendelijk personeel en goed uitgebreid ontbijt maar zeer karig avondeten.

Prima

Avhomel
26-10-2016

Het is een echt doorgangs Hotel geen facileteiten voor een langdurig verblijf ,maar als Hotel om excursies te maken perfect ,mooie schone kamers uitbundig ontbijt en goed maar eenvoudig avondeten.Wij hebben genoten enig puntje ,de minibar wordt niet aangevuld

Geweldig

ChristinaVerschoor
25-8-2016

Met mijn man met een groep geweest. Prachtige kamer met mooie badkamer. Elke dag 2 flesjes water. En waterkoker met thee en koffie aanwezig.Veel kast ruimte. En kapstok met plank voor bv je koffer.

Heel vriendelijk personeel. Heel uitgebreid ontbijt buffet. Goed eten.

Handig groot winkelcentrum aan de overkant. Bushalte vlakbij. hotel kan ook taxi regelen voor weinig ben je in het centrum.

Ook geldwissel kantoortje aanwezig en pin automaat binnen.

Echte aanrader.

Mooi hotel ,met pracht kamers en heel schoon

Jan uit Zeeland
7-5-2016

De ligging is wat minder ,maar als je van hier uit dag trips maakt ,prima locatie .

Hotel Conrad is een goed en keurig ingericht hotel. De ligging aan een drukke weg naast een tankstation en tegenover een winkelcentrum is minder. Er is een klein terras.

Het eten is van goede kwaliteit gezien de prijs kwaliteitverhouding.

We hebben een aantal aanbieders voor Conrad voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Conrad in Krakau / Cracow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Conrad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.