Hotel Columbus

8.4Fantastisch

Polen, Malopolskie, Krakau / Cracow

8.4Fantastisch

7 reviews over Hotel Columbus

• 2017
    7Bonehead22-01-2017

Fantastische centrale ligging

Doodmoe van een verre reis kwam ik aan. Het personeel toonde zich niet bepaald klantvriendelijk. De kamers en sanitair waren vrij luxe en schoon. De ligging is fantastisch op een kwartiertje lopen van het centrum en de Joodse wijk in de achtertuin. Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. De prijs was gemiddeld.

Alleenreizend

• 8Eva06-01-2017

Net, rustig hotel

We werden vriendelijk ontvangen. Elke dag een goed verzorgd ontbijt gehad. Als we vragen hadden, konden we altijd terecht. Personeel was 24 uur aanwezig. Alhoewel het hotel gelegen is aan een redelijk drukke straat, hoor je hier weinig van in de hotel kamer. Heerlijk geslapen in het tweepersoonsbed met één matras! Hotel heeft ook ons vervoer naar het vliegveld geregeld! Het was een goede keuze om hier te verblijven. Afstand tot de stad was 10min lopen. Tip: bezoek de zoutmijn Wieliczka en Auschwitz. Dit geboekt via internet. Per mail werden we geïnformeerd hoelaat we opgehaald werden bij het hotel, prima geregeld! Wifi was is het hotel aanwezig.

• Oude reviews

10vicky-conny29-04-2014

Zeer goed hotel

Een aanrader, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie ruime kamers.

• 8lucyna03-07-2013

lekker centraal, binnen een schitterende stad

de hotel mooi gelegen dichtbij alle belagrijke punten van krakow, wward om te zien een aarader

Met vrienden

• 8Rian27-11-2009

Een echte aanrader

Het is een klein maar netjes hotel gelegen aan de rand van de Joodse wijk, op 10 min. lopen afstand van het marktplein. De kamers zijn netjes. De personeelsleden zijn vriendelijk, behulpzaam en spreken goed Engels. Het ontbijt is goed. Kortom het hotel is een echte aanrader voor diegene die Krakau willen bezoeken.

Met vrienden

• 8Rian27-11-2009

Uitstekend hotel

Een klein maar uitstekend hotel, met een goede ligging op maar 10 minuten lopen van het marktplein van Krakau. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamers waren netjes en het ontbijt goed. Dit hotel is zeker een aanrader!!

Anders

• 10fam. Ahles18-02-2009

Geweldig hotel in krakau en niet duur

We zijn hier van 15 t/m 18 februari geweest. Het is een relatief klein hotel. ik schat 20+ kamers. Officieel 3 sterren. Kwaliteit van de kamers bijzonder hoog. Ze stammen uit 2007. Bijzonder mooie inrichting, ook de badkamer. Zeer stijlvol en zeer schoon!! Bedden waren prima en sliepen heerlijk. We waren hier met zijn 4-en en hadden 2 kamers voor 3 nachten en betaalde 69 euro pkpn inclusief ontbijt. Ontbijt kwaliteit is goed , keuze ontbijt redelijk. Receptie is klein maar bijzonder vriendelijke en behulpzaam. Vanaf dit hotel is het 10 minuten naar het centrale plein en het bevindt zich aan de rand van de joodse wijk met veel restaurantjes. Kortom prima gelegen. Openbaar vervoer niet echt nodig gehad. Zijn natuurlijk ook naar Auschwitz geweest, dit kan je ook prima laten regelen door de receptie. Ik kom hier zeker nog een keertje terug, maar dan in de zomer.

Met oudere kinderen

1 tip over Hotel Columbus

• lucyna, 03-07-2013

paleis van de koning en een zeer oude kerk met schitterende orgel

0 vragen over Hotel Columbus

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Tuin, VIP area
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages