Hotel Club Atlantic

Kleine hotelsWeer vandaag20°10°

We hebben een aantal aanbieders voor Club Atlantic voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Club Atlantic in het Nederlands

Met jonge kinderen

Prima gelegen

Herman
16-3-2016

Het hotel ligt tussen de oude stad en de Joodse wijk. De kamers zijn prima evenals de bedden. Het ontbijt is ok. Er zijn geen faciliteiten voor lunch of avondeten maar daarvoor kan je ook beter naar de Joodse wijk gaan. Op de kamer is de wifi een beetje wankel maar voldoet.Vreemd is dat er is geen koelkast is en er zijn geen kleerhangers of kapstok. De ramen kunnen minimaal open. Wel is de kamer schoon en is er een prima badkamer, de bedden zijn ook prima. Er is geen bar in het hotel je kan bij de balie een kop koffie kopen. De sportfaciliteiten zijn prima. Kies dit hotel vanwege de ligging, prijstechnisch een prima optie ..alles is op loopafstand. Ga vooral eten bij Chaim in de Joodse wijk (fantastische donkere sfeer, prima eten en excellente livemuziek voor een spotprijs)en niet rondom het grote plein in de oude stad..Combineer het eten bij Chaim met de Auschwitz toer, het ghetto. de Joodse begraafplaats en je krijgt een heeeel klein beetje een idee van de oud Joodse cultuur en wat de verschrikkingen waren die volgden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Atlantic in Krakau / Cracow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Atlantic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.