Camping Clepardia

15 reviews over Camping Clepardia in het Nederlands

Geweldige camping!

Myriam
9-8-2018

Prachtige camping met veel schaduw plekken. Het sanitair is wat verouderd maar erg schoon. De stad is zeer goed en snel te bereiken met bus 164 voor 3,8 zloty. Supermarkten op loopafstand en tegen betaling kun je gebruik maken van het zwembad. Zeer behulpzaam personeel.

Goed voor stadscamping

Margot
20-7-2018

Camping ligt tegen park, sport/zwemterrein en woonwijk aan. Grote supermarkt op paar honderd meter, tegenover bushalte naar het centrum. Je hoort verkeer, er komen ook vliegtuigen over. Sanitair is oud maar wordt goed bijgehouden, 2-3 keer per dag zoals ik zag. Er werd goed geanticipeerd op de regendagen, en drassige grond, sanitair bleef schoon. Douches (veel) zijn op verschillende boilers aangesloten, soms is het even zoeken waar je het warmst kunt douchen. Excursies de receptie te regelen. Erg behulpzaam en 24/7 aanwezig. Centrum is klein half uurtje met OV. Voor stadsbezoek prima plek.

Overvolle stadscamping

Brabant
4-9-2016

Ontvangst was tamelijk ongeïnteresseerd. Deze plek is echt alleen geschikt om te overnachten. Hoewel het stampvol was hebben we nooit overlast van medekampeerders gehad. Onze auto stond niet bij de caravan maar op de parkeerplaats, dat was de enige mogelijkheid. In het weekend en op sommige mooie zomerse dagen is het naastgelegen zwembad geopend. Voor ons geen probleem omdat we voor de stad kwamen. Tot middernacht is er vliegverkeer maar na een dag sjouwen door PRACHTIG Krakau waren we te moe om daar last van te hebben. Douchen zijn gratis, meestal keurig schoon maar vaak niet warm. De camping was duur, zelfs voor onze begrippen. Het huisje op de camping dat we voor onze kinderen gehuurd hadden was bijna dezelfde prijs als onze kampeerplek. Ook met frisse douche ;). Er is een fastfood afhaalpunt. Supermarkt en bushalte zijn op 3 minuten loopafstand. Bussen naar het centrum rijden veelvuldig en zijn goedkoop.

Matige camping

T van Alphen
20-8-2016

Goede ligging t.o.v centrum maar daar is alles meegezegt. Camping ligt naast woonwijk met flats, naast het gemeente zwembad. Oke supermarkt is om de hoek en sanitair is oje maar de prijs met 4 personen en hond voor bijna €50 per nacht is echt belachelijk zeker voor Polen

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Erg drukke stadscamping

Hans
17-8-2015

Tijdens een rondreis hebben wij 1 nachtje op deze camping gestaan. Zaken als het sanitair zijn goed geregeld en schoon, maar wij vonden het wel erg druk. Letterlijk elk plekje werd vol gedrukt; wij hielden er niet zo van. Ook was er vrij veel lawaai, onder andere van vliegtuigen.

We hebben hierna nog op camping Kornona gestaan, net buiten Krakau. Dat vonden wij een stuk aangenamer.

Gereisd Met vrienden in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede uitvalsbasis

Michel
6-8-2015

Tijdens ons verblijf leek het meer op een festivalcamping (overvol en elk plekje benut). Electriciteitsvoorziening onvoldoende in relatie tot het aantal plaatsen. Behulpzame staf. Op camping zelf geen faciliteiten voor kinderen (afgezien van een wifi-hangplek); zwembad naast de camping.

Mooie groene spot in Krakau (buitenwijk)

Wiel Dassen
30-6-2015

Goed verzorgde camping. Schonen toiletten en douches. Kampeerplekken goed. Vriendelijk en behulpzaam personeel. ( Engelse taal machtig). Supermarkt met verse broodjes op 5 loop min. OV naar de stad op 5 loop min en makkelijk te doen.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima camping

Ton IJpenberg en Boukje Rynja
3-1-2015

Goed kampeerterrein. Goed sanitair en keukentje. Wifi in de buurt van het kantoortje. Goede receptie, behulpzaam, spreekt goed Engels. Bushalte naar centrum is 5 min lopen.

Gereisd Met partner in Wed Sep 03 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi centraal gelegen voor diverse uitstapjes

Joke
16-8-2014

Camping ligt ideaal gelegen voor diverse uitstapjes o.a naar Auschwitz en de zoutmijnen. Het centrum van Krakau is vanaf de camping zeer goed en goedkoop te doen met de bus. Het personeel is behulpzaam en wil je graag helpen. Heel handig is dan dat ze het engels goed beheersen Het sanitair is schoon en netjes. Hier weten ze wat "poetsen" is. Supermarkt Simpley en Lidl zijn op loopafstand. Wifi is gratis maar hoe verder van de receptie hoe slechter het bereik. Wordt mooi opgelost door een overdekt terras naast de receptie. Tip: mijd de snelweg NAAR!! Duitsland - Polen (staat trouwens heel duidelijk aangegeven op de ANWB-Kaart. Deze is voor een auto combi caravan wel te doen........maar het schiet absoluut niet op. Deze snelweg is echt heel slecht!!!

Gereisd Met partner in augustus 2014

Verwachtingen ver overtroffen

Fam Harbers
16-8-2013

Camping Clepardia is een mooie,schone camping erg vriendelijk personeel. Sanitair super schoon. Dichtbij winkel centrum en bus.

Gereisd Met partner in Sat Jul 06 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Clepardia in Krakau / Cracow, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Clepardia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.