Hotel Chopin

9.6Fenomenaal

Polen, Malopolskie, Krakau / Cracow

9.6Fenomenaal

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

19 reviews over Hotel Chopin

• 2018
    10Cor Borghmans23-10-2018

Voor herhaling vatbaar

Personeel vriendelijk, deskundig en behulpzaam. Netheid en hygiëne staat bovenaan. Ontbijt zeer uitgebreid koud en warm. Diner goed, maar minder keus. Mooi oud centrum, dichtbij 15-20 minuten lopen

• 2017
    9Langedijk31-08-2017

Prima verblijplaats

Dit Hotel is prima een gelegenheid om van daar de stad te bezoeken. Het hotel niet in maar net buiten het centrum maar is prima te belopen terwijl ook de tram vlakbij is

• 6h van leewen11-08-2017

het is een middenklas hotel, de kamers te klein

het ontbijt was redelijk, het diner wat minder. de kamer had vieze vloerbedekking. de ligging t.o.v. het centrum was anderhalve kilometer.

• 8Hannie16-05-2017

Gewoon een lekker hotel met alle faciliteiten

Naar het centrum prima te lopen en als je terug een taxi neemt, kost € 5.=! Uitgebreid ontbijt. Leuke kamer, niet al te groot, maar hé je slaapt er alleen maar. Behoudens wat stof op randjes verder schoon. Badkamer prima. Bar, doet tevens dienst als restaurant, gezellig nog een afzakkertje pakken. Receptie uitstekend personeel en zeer behulpzaam. Kortom, zou ik teruggaan? Zeker weten.

• Oude reviews

8g. de bruijn27-09-2014

prima hotel voor stedentrip.

vriendelijk personeel en erg behulpzaam. kamers zijn klein comfortabel genoeg en keurig. lekker warm water in douche en dit blijft ook zo als je er lekker lang onder wilt staan. ontbijt prima in orde. Diner is prima, geen culinaire hoogstandjes. Tv was alleen in het pools maar we kwamen toch niet naar krakau om televisie te kijken! Centrum half uurtje wandelen, ging prima.

Met oudere kinderen

• 8marloes16-09-2014

goed hotel voor stedentrip

hotel chopin is een goed hotel voor een korte stedentrip. het is ongeveer een half uurtje lopen naar station krakau glowny, maar voor het hotel is een tram en bushalte. de kamer is eenvoudig ingericht, maar heeft wel alles wat je nodig hebt. goede bedden, zitruimte en badkamer met douche/bad

Alleenreizend

• 7Sonja13-09-2014

Gehorig hotel

Gehorig hotel, kamers zijn aan de kleine kant. Verder wel schoon. Prima te doen voor een city trip. Ligging iets buiten centrum. Het is te lopen, maar trams stoppen vlakbij het hotel en brengen je naar de stad. Ontbijt was prima, veel keuze. Helaas veel gasten die lopen te schreeuwen op de gang, smijten met deuren, niet bepaald rekening houden met mensen die nog liggen te slapen. Toppunt was dat de receptionist 's morgens om 6u muziek aanzette in de gangen, wij werden er wakker van. Klacht ingediend, maar er kon geen excuus vanaf....

• 7Lex28-06-2013

Goede ligging voor stadstrip

Op 20 minuten lopen naar de rand van het centrum. OV voor de deur. Nette kamers. Alles schoon en opgeruimd. Kamers aan de kleine kant. Mag wat ruimer. Koffers kun je nauwelijks kwijt. Bad is zinloos want daar past alleen Roel van Velzen in. Hotel inrichting opvallend in positieve zin. Goede (diner) keuken voor prima prijs. Ontbijt volstaat.

• 6Hugo05-09-2012

Het lijkt heel wat maar is het niet

Dit hotel is ca. 20 jaar oud, ligt vlak bij de opera en het station is op ca. 1 km. en het oude centrum is daar achter. Het is wel een massale bezigheid want het barst er van de gasten. Met de 4 etages zijn er ca. 220 kamers, dat is gelukkig niet merkbaar bij het ontbijt ’s morgens. Onze kamer valt naar onze smaak tegen, klein ca. 16 m2, en er staat maar weinig meubilair op, twee bedden met stalen nachtrekjes, een open klerenkast met minimale aflegmogelijkheid en een plank dienend als bureau, een stoel en een hocker, een flatscreen KTV aan de muur en een DVD speler completeren het geheel. De badkamer met bad is voldoende qua afmeting ca. 3.5 m2. Verder is er een gratis kluisje en gratis WiFi, de verlichting is voldoende en er is airco. Er is geen koelkastje, de vloerbedekking is niet erg fris en er is betaald parkeren € 10 per nacht. Ontbijt: redelijk Ons oordeel: Een hotel met gunstige ligging vlak bij het oude centrum maar qua kamer had het beter gekund.

• 8burger27-08-2012

prima hotel

5 dagen hier gelogeerd. Prima kamer, goed ontbijt, Vlakbij centrum, lopen 20 minuten, tram voor de deur 5 minuten.Kleine probleempjes worden snel opgelost. Personeel spreekt ( als bijna iedereen in Krakau) prima Engels. Alles heel schoon. Kamers hebben airco , was ook nodig.Uitstekend sanitair. Qua prijs en kwaliteit aanrader voor stedentrip.

Met oudere kinderen

3 tips over Hotel Chopin

• Hugo, 05-09-2012

Er is parkeergelegenheid een eindje verder in de straat. Dat vertellen ze niet bij de receptie.

• g. de bruijn, 27-09-2014

je excursies kun je prima regelen bij discover cracow. minibus met prima chauffeur en reisleidster.

• g. de bruijn, 27-09-2014

excursies van discover cracow goed betaalbaar met prima gids en chauffeur. comfortabele minibussen. je wordt opgehaald bij je hotel en afgezet na de excursie waar je wilt.

0 vragen over Hotel Chopin

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats